• Modgun

Tjejer får titta, men inte killar.

Är det MER ok för tjejer att kolla på sexiga killar/tjejer, än vad det är om killar kollar på sexiga tjejer/killar?

Startade denna omröstning med tankarna på en tråd där ts frågar "är det ok om din man går på strippklubb?"

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer får titta, men inte killar.
  • Selfish Geene

nej, min kille får gärna kolla på sexiga tjejer på stan, på nätet eller på krogen (jag förutsätter att han gör det snyggt så att ingen behöver känna sig obekväm och utstirrad)

Men han "får" inte gå på strippklubb!! Jag tycker att killar som går på strippklubb är patetiska äckel, det är inget en modern, man gör (om han vill vara ihop med mig)

Har inget emot snusk och porr så där generellt men jag tycker att det ska skötas snyggt.

Jag bryr mig inte om ifall han köper en porrtidning men skulle skämmas för honom om han läste den på bussen.

• Aiva

Har aldrig fattat det där med att den ena partnern ska få göra ngt som den andra inte får.
    Lika villkor tycker jag.
    Sen tycker jag visserligen att det e ok att kolla så länge man håller fingrarna i styr.
    Anser även att det är naturligt att kunna bli attraherad av andra människor men det betyder ju inte att man automatiskt måste handla på det.

• Fluffskalle

Nej, men att titta på heta tjejer på stan och fester är inte samma sak som att ränna på strippklubb och betala tjejer för att klä av sig framför en.

• Modgun
    Fluffskalle skrev 2010-10-31 21:41:19 följande:
    Nej, men att titta på heta tjejer på stan och fester är inte samma sak som att ränna på strippklubb och betala tjejer för att klä av sig framför en.
    är det inte? enda skillnade är ju att man betalar inträde. Har du varit på en strippklubb?
  • Fluffskalle
    Modgun skrev 2010-10-31 21:44:33 följande:
    är det inte? enda skillnade är ju att man betalar inträde. Har du varit på en strippklubb?
    Jag har jobbat på en.
  • Cornellia

Jag tycker att man får titta hur mycket man vill, oavsett om man är man eller kvinna.

• Fluffskalle
    Modgun skrev 2010-10-31 21:44:33 följande:
    Förresten ja, man går ju runt och krämar sig framför en massa äckel och får dessutom betala hyra för att gå där. Sedan ska man hoppas att man tjänar in på att någon vill betala 400 kr för en privat dans. Kostar ju mer att dansa gratis där. Och all förtäckt prostitution som pågår på de flesta strippklubbar eller anknytning till dem äcklar mig så jag får ont i magen av att ens läsa ordet nuförtiden.
  • Modgun
    Fluffskalle skrev 2010-10-31 21:45:11 följande:
    Jag har jobbat på en.
    Jaså? vilken klubb då?
    Eller talar du för ALLA landets klubbar eller?
Svar på tråden Tjejer får titta, men inte killar.