För mycket förhud?
Jag kan inte ha sex med min kille för även fast han är hård är "toppen" inte det. Ollonet kommer inte ens fram, den är som när den är slak längst fram även när man drar bak förhuden.
Vad är det för fel?
Jag kan inte ha sex med min kille för även fast han är hård är "toppen" inte det. Ollonet kommer inte ens fram, den är som när den är slak längst fram även när man drar bak förhuden.
Vad är det för fel?
Mitt x hade samma problem, men lät sig omskäras, sen var allt strul över! Han brukade även få svamp och annat elände under den stora förhuden, som sen smittade till mig. Efter ingreppet var allt perfekt. Han var mycket nöjd.
*puffar*
Tycker han ska gå till en läkare och kolls upp det! Sex är jätteviktigt och såna här grejer är verkligen jobbigt. Och när han smittar dig med infektioner-usch!
Doktorn får väl ta bort lite förhud helt enkelt. Låter läskigt kanske, både ingrepp och hur det kommer bli efteråt. Och att dra fram snorren hos doktorn.
Men han bör absolut gå till en läkare!
Min man hade samma problem.
Alldeles för mycket förhud och den började dessutom bli för trång helt plötsligt. Han kollade sig hos en urolog i våras och fick tid för operation nu i höst. Enligt läkaren var det tur att han kom in i tid för tydligen kan det där skapa ganska stora problem när man blir äldre.
Han blev inte omskuren utan de skar bort överskottsskinnet. Nu funkar den utmärkt. Det tog ca 5 veckor att läka totalt och innan vi vågade ha sex (fast vi använde kondom i två veckor extra för säkerhets skull).
Ingreppet var ok enl honom däremot smärtade det efteråt i några dagar.
Det är verkligen jättekonstigt för ollonet känns inte under förhuden heller, däremot längst ut där huden alltid är slapp på honom är det som en mjuk klump.
Han ser inte detta som något allvarligt utan tycker att "vi kan tillfredställa varandra på andra sätt så länge"
Det sägs att Ludvig den XVI och Gustav den III hade samma problem att göra den nödvändiga stöten framåt, pga förhuden.