• nenne31

Tips på annorlunda barnkalas...:)

Skulle gärna vilja ah tips på annorlunda barnkalas i skåne.
    Någon som vet nåt roligt man kan göra eller var man kan vara ?

Har en dotter som fyller 11 år snart och skulle vilja ge henne ett annorlunda barnkalas.

Inte på något lekland eller bowling för dte vill hon inte,men där finns kanske andra roliga saker jag ej kan hitta?

Tacksam för tips......
  • Svar på tråden Tips på annorlunda barnkalas...:)
  • Hallonmun

Badkalas brukar alltid vara uppskattade!

Google is my friend ♥
  • JWM

samla några vänner o gå på bio

museeum med spännande utställning o fika

vad är barnets intresse?
    spinn vidare på det

stora barn är ju så mycket lättare att ordna annat en "bara kalas" med

• nenne31

Tack tack,.......jag ahr varit inne på både badkalas och bio....men vet ej hur det går till med bio riktigt...alltså finns det kalas dom kan ordna eller fixar man allt själv?
    Bjuder hon många blir dte mycket pengar med bio biljetter,mat,godis,läsk osv på det....

Badkalas är jag rädd för att ta ansvar för så många barn själva på en simhall....

Ja det är svårt jag ska spinna vidare

• Fam Eklund

Vår dotter är nu 11 snart och hon ska bjuda sina vänner på ett Tv-spel turnerings fest detta år. Hon har haft: maskerad, shlagerkalas (alla kom utklädda till sin idol och uppträdde för varann), badkalas, pyjamparty (tjejkväll me övernattning)
    Sen ahr hon själv varit på ett bowlingkalas i en bowlinghall. Minns inte mer vad vi gjort.

Sonen fyller på sommaren och har haft vattenkrig kalas, skattkammar kalas och även han ett badkalas och maskerad.

Hoppas du/ni kommer på nåt bra eller redan gjort det.

Mvh Terez

• Jeaney71

På en lite mindre frisörsalong där jag bor ( utanför Stockholm i och för sig) skyltade de med att de anordnar barnkalas i salongen! Låter ju superkul tyckte jag, och längtade till min dotter blir lite större.....

• Tangent

Vissa idtrottsklubbar ordnar (mot betalning) 1-1,5 tmmmes introduktionsträning som man kan ha som barnkalas. Här i gbg t ex fäktning, konstsim, klättring på klättervägg.

Svar på tråden Tips på annorlunda barnkalas...:)