• Anonym

Vad är bra sex för dig?

Ja, vad är bra sex för dig?

• Svar på tråden Vad är bra sex för dig?
  • Anonym (sex hmmmm)

Bra sex för mig är att det inte finns några fördomar, man är öppen för allt, att man ställer upp för den andre trots att man själv kanske inte riktigt tänder på det.

Själv gillar jag variation, ingen höjdare när man kan förutspå partnerns nästa move.

Detta ingår i mitt sexliv: oralt, analt, sexleksaker, olja, smek, fist, vanligt hederligt knull, smisk, kyssar, hångel

Ligger lite över vaniljsvensson men skulle gärna avancera lite mer men mannen är mer restrektiv

• sextiotalist

Som ni förstår så är jag inte som ovanstående, bra sex för mig är att någon är varsam med mig, inte kräver mer än vad jag kan ge, att jag känner mig älskad. Jag har arbetat så mycket med mig själv för att nå hit och är förbaskat stolt att jag numera kan njuta av sex utan att känna att jag inte räcker till.

• Anonym (sex hmmmm)

Vi är alla olika villket man kan se här på FL, anser att så länge båda parter är nöjda med det man har, så ska man få idka villket sexliv man vill oavsett om det är mjuksex eller att hänga i lampkronorna.

Skulle själv gärna vilja testa trekant tillsammans med min man med både en extra tjej eller kille, eller varför inte utforska hur det skulle vara att vara enbart med en annan tjej. Detta är dock bara fantasidrömmar men skulle det någonsin bli verklighet skulle jag inte tacka nej.

• LillaTanten

Bra sex är helt enkelt sexuell aktivitet där både jag och min partner är nöjda efteråt, oavsett vad det innehållit. Ibland blir det med leksaker och multiorgasmer, ibland blir det en snabb missionär utan orgasm, ibland nåt mittemellan men för att vara bra handlar det ju inte om det utan om att vi båda mår bra av sexet.

Ibland undrar jag i mitt stilla sinne om sex har blivit nån slags tävling då man ska prova på så mycket som möjligt  för att kunna ticka av det i sin "to-do"lista. Det är ju gott och väl om det handlar om grejer man verkligen vill göra, men för att vara bra anser inte jag att sex måste innehålla x antal ställningar eller deltagare per tillfälle......men det är ju bara min (och tack och lov min partners) åsikt =)

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym (kåtisen)

bra sex är när det finns variation på det, ibland grymt brutalt man är hår hänt och det kan före komma både smisk och snuskiga ord i massor. Att det sen nästa gång är mjukt och romantisk, mycket smek och vackra ord. Att ha ett sexliv där man blir överaskad och aldrig vet vad som händer det är bra sex, att leka roll lekar är nått jag också uppskattar.

• Anonym (Tja)

Bra sex är alltid på lika vilkor. Man ska aldrig tvingas göra något man inte känner sig bekväm med. Man ska känna sig säker på sin partner. Det ska vara ge och ta på båda sidor.

Jag vill ha tillräckligt ljus för att kunna se den jag är med i ögonen om jag skulle känna för det.

Man ska inte behöva känna stress utan ta den tid man behöver.

Förspel är A och O. Med den bygger man upp och förstärker den känsla som kommer sen.

Efteråt så är det härligt få ligga och mysa med den man haft sex med. Få känna sig tillfredställd mentalt såväl som fysiskt.

Detta är bra sex för mig.

• psykfall13

Ett snyggt fylleragg från krogen Cool

Överlever <3
  • Annis91

Jag älskar när tjejer visar aggressivitet, det är så sjukt sexigt när hon tar över och knuffar mig in i väggen hårt och visar att hon bestämmer ibland. ibland blir det motsattsen :) fast då menar jag inte att jag knuffar henne med all min MANLIGA kraft.

Jag har hört att vissa tjejer gäller att spela liksom en "scen" att han våldtar henne, fast inte på riktigt, är det sant ? :O

• jfsebastian
    Anonym (sex hmmmm) skrev 2010-11-01 17:39:40 följande:
    Bra sex för mig är att det inte finns några fördomar, man är öppen för allt, att man ställer upp för den andre trots att man själv kanske inte riktigt tänder på det.

Själv gillar jag variation, ingen höjdare när man kan förutspå partnerns nästa move.

Detta ingår i mitt sexliv: oralt, analt, sexleksaker, olja, smek, fist, vanligt hederligt knull, smisk, kyssar, hångel

Ligger lite över vaniljsvensson men skulle gärna avancera lite mer men mannen är mer restrektiv
    Håller med. Bejakande och variation slår allt.
  • Anonym (Vanilj)

Bra sex för mig är dröjande, långsamt och uppeggande. Jag vill få kvida av åtrå och känna mig galen av lust innan jag blir penetrerad. Jag vill bli berörd på andra ställen på kroppen än bara brösten och mellan benen. Det ska kännas lite förbjudet. Och så blir det väl kanske en gång av tjugo...

• MrAlpha

En slank tjej med fina ben och fötter som jag blir tänd på brukar funka :P

• redneck girl

bra sex är när båda är tillfreds efteråt.

• Anonym (tjej27)

Viktigt för att jag ska anse det vara bra sex är att det finns en "connection" mellan mig och min partner. Dvs att båda lever sig in och är närvarande i sexakten, att man "ser" varandra. Hade nyligen sex med en kille och rent tekniskt sett fanns det väl inget att klaga på, men det fanns liksom ingenting förutom det rent sexuella. Kändes ganska anonymt på nåt sätt. Efteråt vill jag kunna ligga och gosa, men bara om han jag haft sex med är någon jag faktiskt tycker om - känner jag honom inte har jag inte så ofta lust att kramas och gosa på det sättet.

• giftfri

All sex jag gör är mer eller mindre bra.., men att få en älskarinna tappa vett å sans slår allt..., ja samma sak med min fru förstås, men hon är ju van.., så en älskarinna som lever i ett svalt förhållande, att ge henna allt hon vill ha å lite till av sex, är det häftigaste som går att uppleva..., helt klart.

Svar på tråden Vad är bra sex för dig?