Hur går jag vidare???
Min son är 22 månader. Han blev blöjfri dagtid när han var 19-20 månader. Då kunde det hända kanske 1-2 olyckor per VECKA och han var superduktig. Vaknade han på natten så sa han också till men han hade blöja då och han kissade i den men han sa ändå till när han vaknade.
För ca drygt en månad sedan så började det bli sämre. Det var flera olyckor per dag, han bajsade i kalsongerna och han brydde sig inte direkt.
Detta har fortsatt. Han bajsar ofta i kalsongerna. Han kissar i dem flera gånger per dag en han kissar aldrig "allt" utan bara så kalsonger och byxor blir lite blöta och sedan håller han sig väldigt länge.
Vissa dagar går bättre än andra...
Nu vet jag inte hur vi ska gå vidare. Han var ju såååå duktig förut och det är så tråkigt att gå tillbaka. Ibland blir han jättearg och vägrar sitta på potta/toalett.
Problemet nu är ju att det är kallt ute så de vill gärna ha blöja på honom ute på dagis samt att sambon av olika anledningar (vill inte gå in på detaljer utan det är bara såhär) ofta måste ha blöja på honom hemma (dock är han sällan själv hemma med honom).
Annars var tanken att ta bort blöjan helt dagtid... men det är ju inte så skoj om han går blöt utomhus i det kalla vädret, kan ju ta ett tag innan de upptäcker på dagis eftersom han också slutat säga till när han framför allt är utomhus!
Jag känner mig förvirrad o har lust att ta på honom blöjan helt igen men det är ju synd när han varit blöjfri helt under en period!