någon som vet vart jag hittar denna docka?
letar efter denna docka som både pratar äter kissar och bajsar, det som försvårat det hela är att jag inte vet vad dockan heter eller går att köp,
Någon som vet??
letar efter denna docka som både pratar äter kissar och bajsar, det som försvårat det hela är att jag inte vet vad dockan heter eller går att köp,
Någon som vet??
Ingen??
Jag sökte på yahoo, den heter Baby Alive learns to potty. Hasbro har tillverkat den. Tror lättast du får tag i en via ebay.com, maila de som säljer och se om de vill skicka till sverige, så brukar jag göra. Beställer massor därifrån. Annars får du googla och se om den sälj i sverige.
Lycka till!
Tack nu har jag iaf något att gå på
Den som jag och min dotter såg talade dock svenska så antar att den måste ha köpts här i sverige men annars får jag kolla ebay där finns ju det mesta!
Tack än en gång
Jag såg den på i vår leksaksaffär i stan. Dock kollade jag aldrig vad den hette eller så. Kan kolla när jag har vägarna förbi.
Googlade och insåg att dockan vist utgått ur sortimentet i sverige hoppas på att hitta en begagnad
Den var till och med på rea.
Jag vill också ha!
Väntar med spänning och hoppas att någon kan tala om var man kan hitta den i Sverige.
jag köpte en på citygross i Ytterby, Kungälv