• Busbellan

Ni som tagit prover ang. immunbrist?

Ni som antingen själva tagit proverna eller har barn på vilka man tagit dessa prover.
    Hur lång tid tog det innan ni fick svar?
    Imorgon är det 2 veckor sedan vi tog proverna på dottern, funderar på hur länge till man kan behöva vänta på provsvaren

Mamma till Nora, August och Ella
  • Svar på tråden Ni som tagit prover ang. immunbrist?
  • Majsan70

Oj, jag kommer inte riktigt ihåg men tror på en vecka eller två innan vi fick provsvaren. Men det var ett tag sedan nu.

• Busbellan
    Majsan70 skrev 2010-11-02 19:26:34 följande:
    Oj, jag kommer inte riktigt ihåg men tror på en vecka eller två innan vi fick provsvaren. Men det var ett tag sedan nu.
    Då borde vi ju få svar snart alltså
  • Majsan70
    Busbellan skrev 2010-11-02 20:20:44 följande:
    Då borde vi ju få svar snart alltså
    Förhoppningsvis. Det beror ju lite på hur snabba er läkare är på tt läsa provsvaren o svara er oxå.
  • tessan27

Jag har för mig att det tog ca 1 månad men jag kan ha blandat ihop det med något annat som dottern testats för. 

• Busbellan
    Majsan70 skrev 2010-11-02 20:26:59 följande:
    Förhoppningsvis. Det beror ju lite på hur snabba er läkare är på tt läsa provsvaren o svara er oxå.
    Tror läkaren är ganska snabb när han väl får tillbaka provsvaren
  • Busbellan
    tessan27 skrev 2010-11-02 20:28:57 följande:
    Jag har för mig att det tog ca 1 månad men jag kan ha blandat ihop det med något annat som dottern testats för. 
    Oj, ja det var lite längre tid.
    Då får vi väl se när det kommer, känner inte för att ringa och tjata, läkaren lär ju höra av sig när han fått provsvaren
Svar på tråden Ni som tagit prover ang. immunbrist?