Anonym (Fia) skrev 2010-11-02 17:25:57 följande:
Jag gillar hårda tag och att bli lite dominerad.
För mig finns det dock ingen motsättning mot att ha den sorts sex jag gillar och att bli respekterad som en likvärdig individ. Jag vill vill fasthållen och ibland smiskad under sex, jag vill bli bestämd över (inte varje gång men ibland).
Samtidigt är jag feministiskt lagd och vill ha ett jämställt förhållande, jag vill varken bli sedd som en hora eller madonna utan som en människa som har en sexualitet.
Jag vet inte riktigt vad just din sambo menar med att bli "tagen" men jag tror inte att gå henne tillmötes behöver innebära att inte respektera henne eller att se henne som ett hål, det är ju det hon tänder på så det handlar ju lika mycket att "ge henne vad hon vill ha" som att "ta vad du vill ha".
Nä, precis, varför skulle man inte respektera någon bara för att man har sex på ett visst sätt. Men jag kan samtidigt förstå TS om du inte känner dig bekväm med att vara dominant, du ska ju också ha det skönt. Fråga henne vad hon menar om hon kan vara tydligare med vad hon tänder på för att "bli tagen" är ju rätt luddigt. Kanske inte läge att vända upp och ner på henne och smiska henne direkt.