• Lucille

Barn-/barnvagnsvänlig restaurang i Linköping?

Ska träffa en kompis med min 9-månaders på restaurang här i Linköping, men har ingen lust att gå till Clara's den här gången, så jag undrar om det finns fler, lite mysigare, ställen som är barnvänliga och inte helt omöjliga med barvagn?

Mammas älskling Didrik 2010-02-10! sisterrose.blogg.se
  • Svar på tråden Barn-/barnvagnsvänlig restaurang i Linköping?
  • anyXX

Jag skulle gått till Kikko :)

Iris 080308 & Nils 100319
  • Lucille

De har, tyvärr, fel öppet-tider. :/ Men annars är det ett trevligt ställe. Överreklamerad mat, men den duger. :)

• anyXX

oj jag älskar deras mat... men men smaken är ju olika. hoppas du hittade något bra ställe!

Iris 080308 & Nils 100319
  • Malawi

Lunch eller middag? Jag gillar Fräcka Frökens sallad till lunch och där är inga problem med barnvagn och få barnmat värmd.

• Lucille

Låter trevligt, vart ligger den? Jag funderade lite på Hälsofreak, men det kan vara bra att maila och fråga de hur barnvänligt det är. Tanken är lunch.

anyXX, jag gillar deras kyckling-majssoppa, men sushin var en besvikelse (Wasabis är bättre). Har inte smakat så mycket annat egentligen.

• Malawi

Om man går förbi SF-bio mot St Larskyrkan så ligger det på höger sida i backen.

• Lucille

Jaha, den har jag totalt missat. Är den ny?

Jag fick barnvakt, så det löste sig på det sättet, men tipsen är jättebra för andra gånger. Jag gick förbi Hälsofreak, men det såg så tråkigt och opersonligt ut. De hade barnstol, men inte mycket plats för vagn, såg det ut som.

Bästa fiket tycker jag är cafét uppe i gränden, den gammla. När jag och en kompis satt och ammade så kom en man som jobbade där och frågade om vi ville ha ett glas vatten, för man blir ju så törstig när man ammar. Aw. Det borde belönas med dagens ros. :)

Svar på tråden Barn-/barnvagnsvänlig restaurang i Linköping?