One The Peak?!
Vad är det för märke? Nått dotterbolad till riktiga Peak Performance eller är jag helt ute o cyklar?!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-02 22:03
dotterbolag ska det stå...
Vad är det för märke? Nått dotterbolad till riktiga Peak Performance eller är jag helt ute o cyklar?!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-02 22:03
dotterbolag ska det stå...
Säljs på Gekås och heter on the peak. Bra grejer till bra priser. Har haft flertalet kläder i on the peak både till dottern och till mig.
Nej, de kläderna säljs på Gekås (Ullared). Tycker de är bra, har haft flera ytterplaggav det märket till sonen
Jag har sett massor av nya kläder på Tradera. Tur att jag aldrig budat hem något plagg av de märket för det är nog överpriser så det sjunger om det.
Min syster ringde nu och frågade om jag kännde till detta märke. Hon är just inne på tradera och har hittat sig en jacka för typ 800:-
Ska ringa o meddela att det då inte är riktig Peak Performance, förresten får man ens ha så likt namn?!
Min syster ringde nu och frågade om jag kännde till detta märke. Hon är just inne på tradera och har hittat sig en jacka för typ 800:-
Ska ringa o meddela att det då inte är riktig Peak Performance, förresten får man ens ha så likt namn?!
Men alltså:
Peak Performance
On the PEAK
Dessutom är det ju helt olika logga! Tror man det är samma får man skylla sig själv.
Jag tycker det är jätte lika.
http://shop.peakperformance.com/SE/item/G30989007/?partner=5302&t_type=src&t_type=src
Den jackan jag länkade till är inte jätte likt men alltså jag hade en Peak tjocktröja en gång, jag tror den hette något så väldigt likt som One The Peak så det finns inte. Det var en tröja Peak hade för 5-6 år sedan kanske, skit snygga tröjor.
Men hur kan du tycka det?
Märket HETER ju inte ens samma.