• Biina88

coops blöjor?

Hej!
    Jag undrar om det är någon som vet om Coops blöjor är bra, det är nämligen såhär att min mamma är i Norge och såg att coops blöjor kostar 14,50 där och har man coop-kort så kostar dom 4,90 paketet så tänkte bra att veta om dom är bra! Hon måste ju bara köpa med sig massor om dom är bra! Tusen tack på förhand!

• Svar på tråden coops blöjor?
  • thomas58

Har hon norskt coop-kort ? Svenskt går ikke

• Ferrari72
    Biina88 skrev 2010-11-03 15:15:26 följande:
    Hej!
    Jag undrar om det är någon som vet om Coops blöjor är bra, det är nämligen såhär att min mamma är i Norge och såg att coops blöjor kostar 14,50 där och har man coop-kort så kostar dom 4,90 paketet så tänkte bra att veta om dom är bra! Hon måste ju bara köpa med sig massor om dom är bra! Tusen tack på förhand!
    Hej, personligen tycker jag inte om coops blöjor.Klumpiga och konstiga storlekar. Däremot kan jag rekomendera Icas.
  • Biina88

Hon är hos min syster och hon har coop-kort. helt sjukt va det skiljer sig på blöjor här å där, ett paket Libero här kostar 135kr och där så kostade det 35 norska kronor, paketen i Norge är mindra men vad gör det när man kan köpa så många fler paket!?

• NäraMammaiNorge

Coops blöjor är jättebra! Jag bor själv i norge och använder bara dessa. De är de enda blöjorna som dessutom är svanenmärkta! Så passa på att köp hur mycket som helst ; )

• KK1974

de är helt OK, möjligen är de lite "plastiga", en period när vi använde dem blev sonen röd - men då var han en liten bebis. Nu går det bra!

• cicci85

jag tycker de är värdelösa. gick sönder hela tiden!

• Biina88

Nu är hon hemma från Norge och hon köpte med sig 6 paket så snart skall vi testa! Är dom bra så får hon köpa mer när hon är där i jul! Men helt sjukt så stor skillnad det är mellan länderna!! Tusen tack för era svar!

• Mirre10

Oj hann inte skriva klart innan ja skickade :P
    Berätta gärna va du tycker också , har släkt där sin ska hem o en månad . Kanske ska proppa på dom lite extra bagage

Svar på tråden coops blöjor?