• Julia08

Sol-Brith Rönnqvist - Saidas dotter,,,

Undrar här om någon har skrivit till henne och fått hjälp/vägledning? Har det stämt? ...

• Svar på tråden Sol-Brith Rönnqvist - Saidas dotter,,,
  • Neisti

Har pratat med henne en gång, men hann hitta hästen som var bortsprungen innan hon hann ringa upp igen!! Däremot har Vi i familjen blivit "spådda" av saida... det var väääldigt intressant och stämde väldigt bra... =)

• R Franklin

Hon imponerar inte direkt när hon siade om hur år 2002 skulle bli.

"SolBrith Rönnqvist, fjärrskåderska. Har ärvt förmågan att se in i framtiden efter modern Saida.
    Katastrofer
    Det blir naturkatastrofer, antagligen rör det sig om större bränder. Jag vill inte säga mer här. Det känns inte roligt och Sverige finns med på ett litet hörn.

Krig
    Nya terrordåd, men inte av samma omfattning som de den 11 september. De som sprider mjältbrandsbakterier kommer att klämmas åt. Det blir varken fred eller storskaligt krig i Mellanöstern. Utvecklingen hänger på en skör tråd, men det blir inte så illa som många befarar.

bin Ladin
    Han grips under 2002.

Ekonomi
    Kurserna på skogs- och medicinaktier stiger. Ett tekniskt företag får en stororder som de nästan inte kunnat drömma om. Nöjen och musik slår stort och flera svenskar kommer att bli framgångsrika, men något Nobelpris går inte till Sverige.

Politik
    Ja till EMU i folkomröstning.

Hälsa
    Allergierna ökar helt säkert. Nerverna blir svagare och speciellt sörlänningarna kommer att må sämre.

Sport
    Minst fyra OS-guld, möjligtvis sex. En hel del medaljer av andra valörer också. Det kommer att handla om skidor.

Sammanfattning
    Det kan inte bli sämre än vi har haft det. Det här året var värst. Alla ska kunna förvänta sig ett bättre år 2002. "

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article51691.ab 

• Mistykissen

Jag har förlagt mitt silverhjärta som tillhör halsbandet jag fick av min sambo. Mår inte bra av att inte hitta det, var kan jag ha lagt det?? jag vet att jag inte kastat bort det.
    Hur kommer man i kontakt med Sol-Brith för att få hjälp med var jag kan ha gjort av det??? 

• Julia08
    Mistykissen skrev 2011-01-06 19:12:32 följande:
    Jag har förlagt mitt silverhjärta som tillhör halsbandet jag fick av min sambo. Mår inte bra av att inte hitta det, var kan jag ha lagt det?? jag vet att jag inte kastat bort det.
    Hur kommer man i kontakt med Sol-Brith för att få hjälp med var jag kan ha gjort av det??? 
    Här är hennes hemsida med kontaktuppgifter: http://www.giftedones.net/solbrith.htm
    Hoppas ditt halsband kommer tillrätta!
  • LottaH

Sol-Brith är inte verksam längre. Hade kontakt med henne tidigare, men när jag försökte på nytt i början av året skrev hon att hon inte håller på längre. Var ganska luddiga svar jag fick av henne tidigare. Finns andra sierskor som jag tycker är mer tydliga och som man får ställa raka frågor till.

Svar på tråden Sol-Brith Rönnqvist - Saidas dotter,,,