Barnet går i första hand?
Hej, har fött mitt första barn på 4,5kg 2007, 2009 fick vi ett barn till fast på 5,5kg.. Födde första barnet i vecka 37 och andra i vecka 38. Jag går nu och väntar på vårt tredje barn är i vecka 38 och fick veta sist jag var hos bm att detta barn ÄR stort. Jag blev livrädd för jag har talat om för dem att mitt psyke och min kropp inte orkar med en till på 5,5kg. I början var alla snälla och sa att vi ska lägga upp en plan noga så det inte blir som sist.. Nu står jag här och specläkarna säger att har jag klarat av att föda ett barn på 5,5kg så kan jag göra det en gång till!! att bli igångsatt är det inte på tal om, man får dåliga värkar och det är stora risker för barnet. Kejsarsnitt är det heller inte tal om, Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre, ska tilllägga att jag även blivigt väldigt illa behandlad även på förlossningen, får inget annat än lustgas dom lyssnar inte på mej alls dom bara pushar på och peppar mej för att föda ut barnen...
Hela mitt liv står på spel nu, mår så dåligt så det inte går att förklara...
Det är ju faktiskt inte bara barnet som spelar in i detta,det är ju även mitt egna liv och hur jag mår fysikst och psykiskt men det är de ingen som bryr sej om.