• Nyfso

Är det på G?

Har Bf den 14 november men nu undrar jag om det inte är något på G? Har sen igår haft ont i magen, typisk mensvärk som håller i sig i stort sett hela tiden. Har mått illa (spytt 1 gång) och varit på toa tre gången. Under gårdagen och idag har det kommit vattenliknande flytningar. Vet inte alls hur jag ska känna men ont i magen och bak i ryggen samt dessa flytningar... Vad är det som händer?

• Svar på tråden Är det på G?
  • Dutten6

låter som d kan vara på g, ring förlossningen o fråga dom vad dom tror? lycka till

• Nyfso

Oj ska till BM i morgon frågan är om man vågar vänt tills dess... Kanske ska ta och packa väskan, har inte gjort det än.

• Dutten6
    Nyfso skrev 2010-11-04 10:47:15 följande:
    Oj ska till BM i morgon frågan är om man vågar vänt tills dess... Kanske ska ta och packa väskan, har inte gjort det än.
    hehe då borde du verkligen göra d.. min va nog packad i v.30 men fixa ordning lite hela tiden o bytte ut grejer=) får du ondare lr att d rinner vatten så måste du ringa in o höra me dom iaf..
  • Nyfso

Har lättat lite i magen men sitter i ryggen nu. får nog gå och packa... Har lagt fram en hel del men inte mina o sambons kläder och lite annat smått o gott. Tack för dina tips...

Fler som tror att det är på g??

• Dutten6
    Nyfso skrev 2010-11-04 11:01:46 följande:
    Har lättat lite i magen men sitter i ryggen nu. får nog gå och packa... Har lagt fram en hel del men inte mina o sambons kläder och lite annat smått o gott. Tack för dina tips...

Fler som tror att det är på g??
    okej, ta en alvedom o en varm dusch, släpper d då så e inget på g men har du fortfarande ont så lär d hända mer under dagen=)
  • Nyfso

Får väl roa mig med att packa o fixa så får tiden gå och utvisa vad som händer...

Tack!!!

• Faile

Starta en ny tråd ( eller be att få denna flyttad ) i Gravidforumet istället så får du nog fler svar.

Lycka till med allt!

Sluta jiddra, börja trolla!
Svar på tråden Är det på G?