• Saliva123

Bad i Stockholm med varm bassäng?

I morgon, fredag, har vi tänkt åka och bada med vår två-åring. Har badat i Farsta, Högdalen och Eriksdalsbadet, men det är ju inte varmt i vattnet nog! Hon är en tunnis och börjar huttra och bli blå om läpparna efter bara några minuter, så vi blir väldigt kortvariga. Har gått på babysim i Älvsjö och där kunde hon ligga i länge, men där får man bara bada om man går kurs. 

Önskar därför tips på ställen, helst söderort, där man kan bada enstaka tillfällen och där vattnet är varmare!
    Handen ska tydligen ha baysim, någon som vet om man kan bada där annars också och kanske har en länk, har försökt surfa men inte hittat. Eller Rosenlunds sjukhus? Eller Tyresö..?

Hoppas på hjälp och tips innan vi åker i morgon! 

• Svar på tråden Bad i Stockholm med varm bassäng?
  • LadyLi

Då rekomenderar jag varmt Huddingebadet för där är jättevarmt i deras barnäventyrspool som för övrigt är jättestor och rolig med olika djur osv. Lite som Högdalsbarnbassängen..men den här e MYCKET större ,varmare och 3 våningar.
    Min 11/2åring älskar när vi går dit. 50 kronor för vuxna..gratis för barn.

• Saliva123
    LadyLi skrev 2010-11-04 19:44:36 följande:
    Då rekomenderar jag varmt Huddingebadet för där är jättevarmt i deras barnäventyrspool som för övrigt är jättestor och rolig med olika djur osv. Lite som Högdalsbarnbassängen..men den här e MYCKET större ,varmare och 3 våningar.
    Min 11/2åring älskar när vi går dit. 50 kronor för vuxna..gratis för barn.
    WOW! Låter som en dröm! Det blir nog att kolla in det, tack så mycket för tipset!
  • Saliva123
    Frontline skrev 2010-11-04 19:34:49 följande:
    Äventyrsbadet i Södertälje har 29 grader i vattnet står det...
    www.sydpoolen.se/
    Tack för tips, känns lite långt och inte jättevarmt. Tack ändå som sagt!
Svar på tråden Bad i Stockholm med varm bassäng?