• Anonym (vännen)

Skicka present till vän, men vad?

Har en vän som bor ca. 20 mil bort. Hon flyttade dit för kärleken, känner inte så många, har nyss fått barn, mannen jobbar borta osv. I perioder blir hon lite deppig och så är fallet just nu, hon längtar hem m.m...... Tänkte jag skulle fixa ett litet paket med smått och gott och skicka upp till henne, tror ni på det? Vad kan man i såfall lägga i? Hade tänkt mig lite te för det vet jag att hon dricker, lite choklad, nån liten sak (men vad?). Nån som har fler förslag? Inte dyra saker utan lite smått och gott helt enkelt som kan pigga upp i vardagen

• Svar på tråden Skicka present till vän, men vad?
  • UlletGullet

En rolig tidning att förströ sig med, fina mysiga vantar, finns jätteroliga fina nyckelringar med skojiga texter på hos Gallerix som är roliga att få, några läckra diskhandskar och någon skojig text till det (för hur roligt är det att diska egentligen? ;))
    Böcker, en snygg trosa eller liknande tänker jag mig.

• maccadam

lite spa grejjer typ ansiktsmask o hår inpackning badskum och så vidare underbart för en nybliven mamma

• Anonym (vännen)

Tack, jättebra förslag Ljus ska jag nog leta upp några fina, doftande tror jag. Och en tidning eller bok var ju bra, nåt till badet var ju också bra Kommer nog få ihop ett bra paket av det här

• Shaun the sheep

Baka egna kakor och skicka med!

Min syster hade det lite svårt för ett tag sen, så jag skickade iväg chokladkakor, Toblereonekaffe (sånt där snabbkaffe som kommer i portionspåse, riktigt smart faktiskt), badsalt och body lotion från the body shop

Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • runningjesper

Te är väl en nyttig och bra present? Det finns ju hemsidor där du kan skicka alla möjliga presenter, och på www.tlegram.se/ kan du skicka just te.

• La Lola
    runningjesper skrev 2012-11-14 08:06:52 följande:
    Te är väl en nyttig och bra present? Det finns ju hemsidor där du kan skicka alla möjliga presenter, och på www.tlegram.se/ kan du skicka just te.
    Tråden är sen 2010...
    Jag tror Ts skickade sin present för länge sen.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Skicka present till vän, men vad?