är min man gay?
Har ett problem , och jag behöver alla råd jag kan få. Historien är ganska lång men ska försöka korta ner den.
Har levt ihop med min sambo i 3 år, jag älskar han nåt fruktansvärt mycket och vi har haft våra kriser men vi har också haft det väldigt bra.
Nu fick jag i tisdags veta att han haft sex med min bästa vän, innan vi blev tillsammans.
Men grejen är den att min bästa vän är en MAN.
Han har alltså haft sex med en man. Óch han har även ljugit om det så länge vi varit tillsammans även fast han vet att jag hatar lögner mer än något annat.
Min gay kompis berätta om vad som hade hänt mellan dom för ca 3 veckor sen eftersom vi då misstänkte att jag var gravid, och han ville inte att jag skulle skaffa barn med min sambo utan att veta hela sanningen. När min sambo kom hem den dagen frågade jag ut honom, och han sa då att gaykompisen ljög, han sa oxå att han är sjuk i huvudet mytoman osv, och jag tog beslutet att tro min sambo, fast jag gjorde det aldrig ändå innerst inne.
det var inte förrän 3 veckor senare han erkänner att dom haft sex, och att min vän aldrig ljög.
Nu står jag här. Jag känner mig så förnedrad och dum att vi umgåts ihop o dom har ljugit mig rätt upp i ansiktet såhär.
Min sambo sa att det hände 2 gånger men att dom aldrig avslutade samlaget för att han inte klarade av det pga att han absolut inte är gay ( hans egna ord). Men vad ska jag tro är han gay? Hur fan kunde han ljuga mot mig? Han själv säger att han skämms så mycket och att han ser det hela som ogjort, men jag vet inte vad jag ska tro om nåt.
Har jag ens rätt att reagera såhär starkt.
Snälla händer detta ofta? skulle bli jätte glad för råd och åsikter.
TACK