hett semestersex!!!
i sommras hände det det jag alltid drömt om.. jag och min sambo fick med en tjej hem på rummet!!!
vi var på semester på Gotland och var ute en kväll... vi satt ute på en bar och åt och drack gott, bredvid oss satt det en blond tjej och hennes kompis. dom var väldigt trevliga och vi hade en rolig kväll..
rätt som det var gick den ena tjejen hem och vi blev tre som nog blev allt mer frispråkiga efter (några) glas..
jag och min sambo hade pratat på det här många ggr att om tillfället skulle dyka upp,så vore det toppen att köra!!! det märktes att det fanns något emellan min sambo och den här tjejen och efter en stund började dom att kyssas. tog heller inte lång tid förrän deras händer var över allt!! då kände jag att vi får nog flytta oss, för vi var långt ifrån ensamma på det här utestället....
väl hemma på hotellrummet ,så slet dom av sig kläderna och började slicka varann, det var första gången för båda men det såg ut som dom aldrig gjort annat, de var som förhäxade ivarann.. jag höll på att dö av kåthet.. så jag bjöd in mig i leken och shit vilken natt det blev... det kommer vi aldrig att glömma.. :)
har ni vart med om nått semestersex eller grannar som knullat som kaniner eller nått liknande?