• Anonym

mer sperma... (vetenskapligt test)

Läste i någon tråd här på FL att Sink skulle öka mängden sperma.

Min flickvän är bortrest i fem veckor, och hon älskar sperma. Jag hade tänkt "överaska" henne när hon kommer hem med en rejäl dos sperma. Hon fyller år strax efter att hon kommer tillbaka. Tungan ute
    Snart är det jul också, förresten. Då ska hon få ett par bonus-doser också.

Jag kommer göra en vetenskaplig tömning imorgon och mäta med ett mått exakt hur mycket jag har.
    Efter det kommer jag mäta varje Lördag i fyra veckor och se ifall det ökat eller stått kvar på samma.

Kommer ta 40mg per dag, varje morgon.
    Om jag förstått rätt så ska zink kunna öka mängden det tredubbla. Men jag ger det godkänt ifall det bara dubblas.

• Svar på tråden mer sperma... (vetenskapligt test)
  • Teskedsmamman

Sperman kanske den ökar, men nu är ju inte sperma och sädesvätska direkt samma sak... sperma är den vätska som innehåller spermierna, den blandas ju upp med transportvätskan.... som är den huvudsakliga mängden...

4 killar!! - tesked.blogspot.com/ - Virkaholic
  • Anonym
    Teskedsmamman skrev 2010-11-06 13:59:00 följande:
    Sperman kanske den ökar, men nu är ju inte sperma och sädesvätska direkt samma sak... sperma är den vätska som innehåller spermierna, den blandas ju upp med transportvätskan.... som är den huvudsakliga mängden...
    Jag vet att spermier är en sak, och att det man allmänt kallar sperman (vätskan) är en annan.

Det jag pratar om är mängden vätska, inte mängden spermier. :)
  • Anonym

Hoppas att det funkar! Lycka till!

• Teskedsmamman
    Anonym skrev 2010-11-06 14:06:57 följande:
    Jag vet att spermier är en sak, och att det man allmänt kallar sperman (vätskan) är en annan.

Det jag pratar om är mängden vätska, inte mängden spermier. :)
    Jojo, det hänger jag med på, men frågan är ju vilket det ökar, om det ökar....
    4 killar!! - tesked.blogspot.com/ - Virkaholic
  • Anonym
    Teskedsmamman skrev 2010-11-06 14:22:15 följande:
    Jojo, det hänger jag med på, men frågan är ju vilket det ökar, om det ökar....
    ...endast gud vet! Tungan ute

Vill du ha en oskyldig puss, förresten? Nu när det är Lördag och allt. Jag lovar att inte berätta för någon. Oskyldig
  • höbåtsolle

Jag har faktiskt alltid undrat på vad mängden sädesvätska egentligen beror på. Ibland kommer det bara en liten skvätt, ibland väller det ut i stora mängder. Det värkar inte ha någon betydelse hur lång tid det är mellan utlösningarna.

• mercedes 320

wooow ska testa zink helt klart kattis älskar stora sprut,,,,tack för tipset

• Anonym

Viktiga saker:

Drick mycket vätska. Du kan vräka i dig magiska piller men det kommer inte bli bättre om du inte har en bra vätskebalans. Vätskebalansen är den absolut viktigaste saken. Essentiella fetter - som Omega 3 Zink Animalisk protein eftersom zinket i detta är lättare för kroppen att ta upp. Avhållsamhet i sig producerar inte mer sperma. Kroppen drar ned på produktionen efter 2-3 dygn om det inte blir någon omsättning. Däremot kan avhållsamhet innan i kombination med att man är jättetänd ge starkare orgasmer och därför större sprut. Och teknik kan öka sprutet, dvs driva upp till orgasm, vänta och börja om, upprepa, tills man kommer.
  • Anonym (Sprutar´n)

Om jag är riktigt kåt och t ex runkat till något som är riktigt upphetsande lr haft sex som gjort mig otroligt kåt och hållit på en längre stund  så sprutar jag otroligt mycket mer och kraftfullare än om det är en starndardrunk/samlag.  Så graden av upphetsning/tiden verkar spela in i mitt fall.
    Det kan t o m bli rikligt om jag runkar en gång till en stund efter första utlösningen och håller på en stund, blir otroligt kåt och fortfarande blir det väldigt mycket mer sperma och kraftfullare sprut än vid en vanlig tristessrunk/knull. Men sen blir det mindre spermamängd om jag kör en tredje gång men det är lika skönt vid utlösningen om än lite ömt .  

Svar på tråden mer sperma... (vetenskapligt test)