• Makka Pakka

Kardborren släpper på svindyra KAVAT kängor!?!!!

Är det nån mer som har samma problem??

Kardborren fastnar liksom inte bra och släpper så fort sonen springer eller går lite fortare.

Kan man fixa det på något sätt??

Köptes förra vintern och har inte kvittot kvar. Och idag åkte vi ut till affären där jag köpte skorna men den har stängt!!

♥♥♥080626♥♥♥
  • Svar på tråden Kardborren släpper på svindyra KAVAT kängor!?!!!
  • eec82

har en vän som hande samma problem... å när hon reklamerade verkade de inte ens försvänade, vilket kan tyda på vanligt problem. Men de vet jag ju inte. Men hon fick byta till annat märke.

De var ingen kedja du handlade av så du akn vända dit till en annan butik i samma kedja?

• Makka Pakka
    hon mot strömmen skrev 2010-11-06 16:20:17 följande:
    lämna in till skomakaren och be att de syr fast nya.
    Ok, ska se om de kan göra nåt åt det.
    eec82 skrev 2010-11-06 16:24:17 följande:
    har en vän som hande samma problem... å när hon reklamerade verkade de inte ens försvänade, vilket kan tyda på vanligt problem. Men de vet jag ju inte. Men hon fick byta till annat märke.

De var ingen kedja du handlade av så du akn vända dit till en annan butik i samma kedja?
    Nej tyvärr, det var en liten butik som tydligen hade stängt nu..
    ♥♥♥080626♥♥♥
  • Fimpen72

Det har hänt oss och när vi mailade Kavat så bad de oss att lämna in dem hos skräddare och sedan kunde vi skicka in kvittot och få tillbaka vad det kostade.

Så maila kavat du... Vi hade inte kvittot kvar alls men det fick bra ändå

• Linda1976

Är det  inte så att det sitter typ grässtrå och annat fast? 

Dottern har haft kavat sina 3 första dagis år och aldrig haft problem.... förutom men gräs då. men det pillar man lätt bort m tandpetare. 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Sannis01

Ja, vi har samma problem med sonens ecco kängor.  Eller bara ena, men inget gräs vad jag kan se. O den började öppna sig hela tiden bara andra dagen han använde dom.. jippii Foten i munnen

• Linastrumpan

Jag har haft samma problem med ett par sandaler och nu ett par promenadskor. Den lurviga delen på kardborren har liksom lurvat upp sig så mycket att den taggiga delen inte fäster. Sandalerna fick jag skicka in till kavat och de sydde dit nya kardborrar. Skorna har jag mejlat om för en mån sen men inte fått svar Superkasst tycker jag.

Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
Svar på tråden Kardborren släpper på svindyra KAVAT kängor!?!!!