• LindizJ

fotoalbumet När jag var liten

för några år sedan fanns det ett barnalbum som heter När jag var liten...nu kan jag inte hitta det någonstans...är det någon här som vet var det finns att köpa?

Det är en vit pärm med lösblad .....jättefina illustrationer och massvis med plats att skriva roliga saker som händer tills barnet är 7-8 år

• Svar på tråden fotoalbumet När jag var liten
  • oOLillaJagOo

Det finns väl hur många såna böcker som helst... svårt att veta vilken du menar..

• LindizJ
    oOangelicaOo skrev 2010-11-07 15:07:45 följande:
    Det finns väl hur många såna böcker som helst... svårt att veta vilken du menar..
    finns väl inte så många med just det namnet eller?
  • oOLillaJagOo
    LindizJ skrev 2010-11-07 15:31:07 följande:
    finns väl inte så många med just det namnet eller?
    kanske inte, vart har du sett boken?
  • LindizJ
    oOangelicaOo skrev 2010-11-07 16:14:00 följande:
    www.alltforforaldrar.se/forumarchive/forums/v...

det där hittade jag... men det var sex år sen det där inlägget skrevs... kan det vara den hon pratar om? verkar som att den inte tillverkas längre isf..
    det kan det vara...jag köpte det för 6 år sedan till min systerdotter. (tråkigt att den inte tillverkas längre isf)
    var iallafall det finaste albumet jag har sett...synd att man inte köpte några stycken. (bra att ha som present..) tack för att du hjälpte mig leta iallafall..jag köpte det på coop tror jag!
  • oOLillaJagOo
    LindizJ skrev 2010-11-07 16:23:18 följande:
    det kan det vara...jag köpte det för 6 år sedan till min systerdotter. (tråkigt att den inte tillverkas längre isf)
    var iallafall det finaste albumet jag har sett...synd att man inte köpte några stycken. (bra att ha som present..) tack för att du hjälpte mig leta iallafall..jag köpte det på coop tror jag!
    Tråkigt =/ Men när jag letade boken så kom jag in på massa sidor, och denna bok verkar tydligen vara väldigt populär: http://www.barnboksprat.se/2009/10/30/mina-forsta-ar/
  • teja

Har du kollat  på barnens hus? 

Svar på tråden fotoalbumet När jag var liten