Vad var det som fick er att lämna?
Nu pratar jag inte om förhållanden med våld eller alkohol eller otrohets affärer utan er som bara en dag bestämde er för att lämna er man/fru.
Jag börjar känna att vårat förhållande har nått bristningsgränsen, jag sitter och tittar på lediga lägenheter som kan passa mig och barnen. Jag orkar helt enkelt inte ta hand om min man längre. Jag älskar honom det gör jag, men jag är hans städerska och barnskötare i princip. Aldrig en enda ledig stund, får inte köpa kläder till mig själv eller försöka se bra ut eller unna mig själv saker.
Har även börjat inse att kanske jag inte är bra nog för min man då jag inte gillar hans familj varken hans föräldrar eller hans syskon med sina käraste. Då dom ständigt trycker ner mig på fyllan pratar dom skit om mig och barnen utan att min man bryr sig... "dina barn kommer aldrig bli något vettigt dom är korkade hela bunten" "din fru duger bara till hushåll, en hjärna hade hon behövt". Mannen har nu fått gå dit själv dom senaste gångerna med barnen då jag mår jätte dålgit av att vara där. barnen ska lägga sig vid 20.00 nu är alla barnen under 5 år. Och han kommer hem ranglandes vid 00.00!! nästa varje gång med barnen..
Ni andra vad var det som verkligen fick er att packa väskorna och dra? Hur gick ni tillväga och hur känner ni nu efteråt var det rätt val? Löste ni någonsin problemen? Är ni lyckliga nu?