• Anonym

utstående navel ... ?

Hej
    Kikar runt o läser i olika veckor om hur bebis utvecklas mm o alla bilder man ser på magar i v 34 (är idag i v 34) så har typ alla en navel som står ut, det gör då inte min...
    Den har blitt grundare men inte putar den ut heller, det är fortfarande ett litet, mindre hål, dum fråga men måste den puta ut??

• Svar på tråden utstående navel ... ?
  • Ida90

Hej. Nej den behöver inte puta ut, inte alla som får det. Min ser ut som en stor krater. Är i v 32. & nej min putar inte ut :P..

• Anonym

härligt ;p hehe man läser ju om det överallt o alla andras navlar verkar ju puta ut men här är det som vanligt :p

• Ida90

Ja jag väntade mig att få en liten putande navel, men nej då! Jag har mer som ett uttäjnt anus hål :P inte för jag vet hur sådant ser ut. Men den är gigantisk :O.

• Anonym

hahaha ;p
    min är mer grund liksom, inte lika djup som vanligt men ett hål är fortfarande där :p

• Ida90

Aa okej hehe :P. Ja men den kanske ploppar ut så småning om , vi båda har ju ändå ett tag kvar.

• Anonym

hehe jaa vi får väl se vad den tänker göra ;D

• Ida90

Japp. Hm dum fråga, men hade du piercing i naveln när du blev gravid & om du hade det har själva hålet spruckit ?

• Thorla

Det måste väl kännas jättebra!! För naveln är inte särskild snygg efter bebis kommit ut... och naveln fortfarande står ut. ja du förstår...

❤ 14 maj kom lilla Elsa ❤ hemligbulle.blogspot.com/
  • Anonym

Är i v.37 och alla 3 ggr har min navel liksom nästan vänt sej ut o in, i vanliga fall har jag svårt att komma åt att göra rent där inne, men nu så är i stort sett allt ute, så det tycker jag är ganska bra, min navel har efteratt bebis tittat ut blivit bättre för innan var den så väldans svår att rengöra, alltså luktat och hållt på...har haft lite problem med det innan...men det har blivit bättre, sen är det kanske inte snyggt men heller inte ovanligt att naveln petar ut så det syns under tröjan...

• Ida90

Tycker personligen det är charmigt med riktig gravid navel, jag kopplar en putande navel under graviditet som en "typisk" gravid navel.
    Sen kanske de är olika från person till person, en kompis till mig har 2 täta graviditeter bakom sig det är 363 dagar mellan barnen & hennes navel putar inte ut.

• Anonym

ja kopplar också en gravidmage med utåt navel ;D men skönt ändå att inte ha det, tkr det ser lite läskigt ut hehe tänkte mest om det va normalt, eftersom typ alla har det som man ser på bilder och sen att man läser att typ jaa nu kan naveln börja titta ut.. :p

• Anonym (navel)

min putar inte ut än och jag är i vecka 37, undra om den nånsin kommer puta ut. Är fortfarande ett litet hål kvar

Svar på tråden utstående navel ... ?