• invo

Wii spel Just Dance /Just Dance 2?

Någon som har koll på dessa Wii spel där man dansar? Just Dance alt. Just Dance 2, och det där det är med en dansmatta (Dance Party Pop Hits).

Vill gärna veta vad ni tycker, vilket/vilka är bäst? Barnen har testat Just Dance, tyckte det var kul. Funderar på att köpa ett med och ett utan dansmatta i julklapp. Men funderar på om det är onödigt med bägge, vilket är bäst tro?

Hoppas någon kan hjälpa mig...?

• Svar på tråden Wii spel Just Dance /Just Dance 2?
  • Tant Green

Jag har tyvärr inte testat det med matta men har nyligen köpt Just Dance 2 och tycker det är jättekul.

• invo
    Tant Green skrev 2010-11-08 21:24:49 följande:
    Jag har tyvärr inte testat det med matta men har nyligen köpt Just Dance 2 och tycker det är jättekul.
    Köpte det igår och testade det... Rätt kul... barnen kommer att gilla det, så nu ska jag slå in det. Funderar på att köpa det med dansmattan också... Lite variation för barnen...
    Ingen som testat dansmattan och kan berätta om det är ett bra eller dåligt köp??
  • peggyL

Behöver man dansmatta för Just Dance 2 till wii?
    Funderar på att köpa det till dottern, men har ingen koll alls... Behöver man tillbehör till spelet?

• emmeth

Jag har både och och tycker absolut att det är bättre med Just Dance 2 just för att man inte behöver dra fram och tillbaka med mattan. Och så blir det mycket mer variation med Just Dance 2 än med en matta där man måste trampa på pilarna.

Svar på tråden Wii spel Just Dance /Just Dance 2?