• 0fia

Åkpåse till sittvagn med ergonomisk sits

Har precis köpt en Emmaljunga Ozone City och är kanonnöjd men har nu insett att jag behöver en åkpåse. Då det är ergonomisk sits på vagnen undrar jag dock vilka märken som passar? Vad har ni för åkpåsar till era ergonomiska sittvagnar? För-, nackdelar?

Tack för alla synpunkter
    /Fia 

• Svar på tråden Åkpåse till sittvagn med ergonomisk sits
  • gullunge1

nu har ja ingen ergonomisk sitts men jag tror att lodger bunkar kan funka? den är lite skålformad i modellen, men den kanske är för liten?

Tova 100317
  • ängeln83

Vi har också en Ozone och vi har en Buppa brand åkpåse. Har även testat andra så jag tror att dom flesta åkpåsar passar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • L1984M

Vi har Elodie Details. Supernöjda! Snygg och VARM! Man kan dessutom ta av "toppen" så att det bara blir en del att ligga på. Smart när man ska in i affärer så de inte svettas ihjäl. :)

• vackert udda

Har precis köpt en Ozone och fick en footsack på köpet, räcker det med en sån eller "behöver" man en åkpåse upptill sen när man börjar använda sittdelen? (Jag köpte den med Citykorgen och ska ha den från att vår bäbis är nyfödd.)

Har ni skötväska till, i så fall vilken har ni? Vill gärna ha en men vet inte vilka som är bra.

♥ Vår älskade lilla tjej har BF Julafton 2010 ♥
  • 0fia

Jag har en gammal H&ska som jag köpte för evigheter sedan. Jag har den i hakar från Tinkafuu som är fästa i handtaget. Funkar bra.

Svar på tråden Åkpåse till sittvagn med ergonomisk sits