• Floff

Söker billigt och bra dagspa i Stockholm

Jag håller på att planera en överaskningsdag åt min man. Vi ska gå på bio och äta en god middag på restaurang men innan det skulle jag vilja att vi går på nån form av dagspa eller liknande där vi kan få massage. Jag hittar bara ganska dyra varianter (förutom Axelsons som är fullbokat) så nu undrar jag om någon har något tips? Det behöver inte vara ett stort ställe eller ens speciellt mysigt/romantiskt - huvudsaken är att det finns massage :)

• Svar på tråden Söker billigt och bra dagspa i Stockholm
  • 071001

Har du kollat Thailändska massageställen? De är oftast prisvärda och har även klassisk massage. Eller vill ni ha tillgång till bastu och dusch etc?
    Centralbadet är det jag kommer att tänka på då.

• Floff

Gärna bastu och dusch men det är inget jättekrav. Centralbadet älskar jag men tyvärr håller de på att renovera så typ hela anläggningen är avstängd förutom just massagen. Känns sådär lagom kul att gå in i en byggarbetsplats, men har det som reservalternativ.

Thaiställen är säkert bra men är lite osäker på hur man hittar ett bra ställe. Har hört om att flera sånna ställen erbjuder sina manliga kunder "happy endings" och det känns lite äckligt :P

• 071001

Jaha, det har jag aldrig hört om nån som stött på, happy endings alltså .

Selma Spa på Clarion, men det är väl inte så billigt förstås.

• Floff

Jag har en bekant som blev erbjuden det.. Känns lite skumt om min man skulle bli erbjuden det på vår mysiga dag :P

• Loppelina

Jag måste rekommendera spa:t på Grand Hotel. Kanske lite dyrare men jättefint. Jag har varit på Selma på Clarion och det var ok men inte mer, lägg till ett par hundra kronor så får ni garanterat ut mer av ett besök på Grand! Tar ni massage så ingår ju spa också.

• 071001

Loppelina, vad synd, har själv fått presentkort till Semla och gav just bort ett.

Svar på tråden Söker billigt och bra dagspa i Stockholm