• rackarmorsan

Strandkliniken dålig?

Finns det någon här som fixat brösten på strandkliniken?
    Jag läste på ett annat forum att strandkliniken och dr Oya är riktigt dålig.
    Berätta gärna om era erfarnheter från strandkliniken i sthlm.

• Svar på tråden Strandkliniken dålig?
  • Flisan79

Ska också fixa brösten och har även jag kommit fram till att Oya inte skulle få komma i närheten av mina bröst. Hur övriga kirurger är vet jag inte.

Är själv inne på Proforma där alla tre kirurger verkar duktiga och gör både framför och bakomplasering vilket jag tycker är a och o.

• rackarmorsan
    Flisan79 skrev 2010-11-09 10:06:29 följande:

Ska också fixa brösten och har även jag kommit fram till att Oya inte skulle få komma i närheten av mina bröst. Hur övriga kirurger är vet jag inte.

Är själv inne på Proforma där alla tre kirurger verkar duktiga och gör både framför och bakomplasering vilket jag tycker är a och o.

Vad har du hört om henne?
  • Flisan79
    rackarmorsan skrev 2010-11-11 20:50:27 följande:
    Vad har du hört om henne?
    Hon har gjort några av de värst DB jag sett, total missbedömmning. Sen vägrat korrigera på ett sätt pasienten ville, dvs flytta framför muskeln. De få gånger hon gjort det avsäger hon sig allt ansvar om något går fel...ja, lite sånt. Sen så har jag sett helt OK bröst från henne också såklar men måste säga att de inte faller mig i smaken ändå.

Hänger mycket inne på plastikoperationsforum.se (pof)
Svar på tråden Strandkliniken dålig?