• Tingeling83

Har du som vuxen haft öroninflammation?

Har du som vuxen haft öroninflammation?

♥ ? * ¨ `* ?Glad mamma till 2 busungar ? * ¨ `* ? ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du som vuxen haft öroninflammation?
  • Linda1976

Nja... har haft den 2 gånger i hela mitt liv. En gång när jag gick i 8:an och en gång för ett par år sen.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Jezamine

Min pappa dog i sviterna av blodförgiftning i örat.Som börjad med öroninflamamtion.Det blev bakteriell hjärnhinneinflamamtion.

Jag är INTE avstängd
  • 010306

Jo en gång för 2 år sen. Tror inte ens att jag haft det som barn innan

• Qaroliine

Aldrig haft det i hela mitt liv, jag var halsbarn.

~*~Flicka bf 110117~*~
  • MansonDust

Ja tyvärr. Både som barn (ofta) samt första gången som vuxen år -07. Heeeemskt!

dotter -02, dotter -06, son -08, bebis BF Juli -11
  • cloudberry79

Nej, hade sista gången när jag var 17 år, innan dess hade jag ofta öroninflammation men aldrig efter det.

If you love me - please don't feed me!
  • Mamma till S

jag var ett "öron" barn när jag var liten, hade vääldigt ofta öroninfl. fick en operation som skulle hjälpa men icke.
    har haft det o får det nästan varje gång jag är förkyld, att det ömmar, värker o gör ont!! usch, har tom fått sår på trummhinnan... inte skönt o jagh verkligen hatar det.

• MysTic PrincesS

Ja. Har åkt på det för första gången nu vid 34 års ålder. Och eländet vill inte gå över så har gått med det i 6 veckor nu.

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Essa83

Var 18 år senast, gick med det på ena örat i två veckor en sommar utan att söka hjälp. Badade massor också. kändes som ett glödande spett kördes in i örat varje gång det kom en vindpust. De sög ur sörja med en kanylliknande mackapär när jag väl sökte vård och sen blev det två veckor med antibiotika - inget mer abad den sommaren för mig :P

• Mamma till S
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-08 14:45:07 följande:
    Ja. Har åkt på det för första gången nu vid 34 års ålder. Och eländet vill inte gå över så har gått med det i 6 veckor nu.
    oj jäklar, får du inte hjälp nånstans att bli av med det ? :O
Svar på tråden Har du som vuxen haft öroninflammation?