Har du som vuxen haft öroninflammation?
Nja... har haft den 2 gånger i hela mitt liv. En gång när jag gick i 8:an och en gång för ett par år sen.
Min pappa dog i sviterna av blodförgiftning i örat.Som börjad med öroninflamamtion.Det blev bakteriell hjärnhinneinflamamtion.
Jo en gång för 2 år sen. Tror inte ens att jag haft det som barn innan
Aldrig haft det i hela mitt liv, jag var halsbarn.
Ja tyvärr. Både som barn (ofta) samt första gången som vuxen år -07. Heeeemskt!
Nej, hade sista gången när jag var 17 år, innan dess hade jag ofta öroninflammation men aldrig efter det.
jag var ett "öron" barn när jag var liten, hade vääldigt ofta öroninfl. fick en operation som skulle hjälpa men icke.
har haft det o får det nästan varje gång jag är förkyld, att det ömmar, värker o gör ont!! usch, har tom fått sår på trummhinnan... inte skönt o jagh verkligen hatar det.
Ja. Har åkt på det för första gången nu vid 34 års ålder. Och eländet vill inte gå över så har gått med det i 6 veckor nu.
Var 18 år senast, gick med det på ena örat i två veckor en sommar utan att söka hjälp. Badade massor också. kändes som ett glödande spett kördes in i örat varje gång det kom en vindpust. De sög ur sörja med en kanylliknande mackapär när jag väl sökte vård och sen blev det två veckor med antibiotika - inget mer abad den sommaren för mig :P