• Anonym (Vill testa en dp)

Män som varit med i en dp!

Hur funkade det? Hur reagerade tjejen när kille nr två trängde in, var det svårt, gjorde det ont? Hur reagerade den andra killen? Vad hände efteråt? Om du var man nr 2 (gästen) hur var stämningen före-efter? Sprutade ni båda i henne? Hade ni gjort upp detta i förväg? Om du var kille två (gästen) Har du haft kontakt med paret och hört vad de säger om detta? Många frågor!
    Berätta gärna om dina erfarenheter!
    Även kvinnor får dela med sig av sina erfarenheter ang. detta. (jag är man)

• Svar på tråden Män som varit med i en dp!
    Anonym skrev 2010-11-08 18:40:45 följande:
    vad är dp?????
    En förkortning för Dubbel penetration.  En gruppsexvariant med två män och en kvinna där båda männen tränger in i kvinnan.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-11-08 18:40:45 följande:
    vad är dp?????
    noob :)
  • Man64y

Kan direkt säga at det är inte som i porrfilmer, det är svårt att få till det ordenligt, kräver att tjejen är avslappnad, är hon spänd går det inte alls. Mkt glidmedel men främst att tjejen är med på det helt. Bästa ställning tycker jag är när tjejen rider killen låtar sig framåt så man kommer åt ordentligt.

Testa med en dildo på dig själv så förstår du att man måste vara avslappnad.....

• Anonym (DP)

prövade ett antal gånger tillsammans med frun
    kräver att man prövar ett anta gånger för att det skall bli rätt
    ett sätt vi fick att funka var att hon låg på sidan och en tog henne bakifrån och den andra framifrån

Anonym (DP) skrev 2010-12-02 23:42:09 följande:
    prövade ett antal gånger tillsammans med frun
    kräver att man prövar ett anta gånger för att det skall bli rätt
    ett sätt vi fick att funka var att hon låg på sidan och en tog henne bakifrån och den andra framifrån
    Låter sexigt! Sjukt nyfiken på att testa en dp...
  • Anonym (ManNr2)

Jag var man nummer 2 och tog henne i rumpan.

Det gick väldigt lätt, men visst, vi hade glidmedel, jag värmde upp henne med fingrar och hon var lite lagom berusad plus så kåt att hon inte visste var hon skulle ta vägen.

Rätt bra förutsättningar med andra ord, och hur kul som helst.

Tungan ute

• Anonym (DP)

Det var uppskattat av alla parter , mest av kvinnan i mitten. Vi uppfyllde alla hennes drömmar, men det tog tid innan vi hittade tekniken
    Som man är det väldigt ansträngande att stå halvhukande för att komma in i hennes rumpa

men prova, du kommer att gilla det 

• angelina244

Ni är ju inte kloka. Är det bara män i den här tråden? Vem vill ha den i rumpan?

• Trust me
    angelina244 skrev 2010-12-03 21:32:13 följande:
    Ni är ju inte kloka. Är det bara män i den här tråden? Vem vill ha den i rumpan?
    Frågan var i första hand ställd till män.

Spelar det någon roll vem som vill ha den i rumpan? Den saken är inte en fråga i den här tråden.
Svar på tråden Män som varit med i en dp!