• nata91

ensamstående ung mamma i sthlm?

Hej, heter Natali och är en ung mamma på 19 år, min son 1 år. Undrar om det finns andra unga mammor som är ensamstående i sthlm som kanske har lust att prata lite och kanske umgås. Någon som kanske förstår en lite bättre än andra och som sitter i samma sits. 

• Svar på tråden ensamstående ung mamma i sthlm?
  • sanneswardhs

Hej!
    Jag heter Sanne och är också ung ensamstående mamma. Har en son som är 10 ½ månad. Har själv kollat runt på lite olika forum för att försöka hitta andra ensamstående mammor i Sthlm som man kan prata och kanske umgås med. :)

• Bedorah

Hej! Jag är en artonårig tjej som heter Zascha, har en underbar son som fyller 7 månader idag. Vore kul att få kontakt med andra :)

• trötta mamma

Hej jag heter buffy och är 26 år jag har 2 barn,en på 2 år och en på 10 år, jag är ensam och ts om du vill ses över fika? så gör jag gärna det:)  hör av dig, och ni alla andra är varmt välkomna, kram så länge, jo jag finns i stockholm, i globen.

• nata91
    trötta mamma skrev 2010-12-20 20:07:19 följande:
    Hej jag heter buffy och är 26 år jag har 2 barn,en på 2 år och en på 10 år, jag är ensam och ts om du vill ses över fika? så gör jag gärna det:)  hör av dig, och ni alla andra är varmt välkomna, kram så länge, jo jag finns i stockholm, i globen.
    Hej kul att det finns några (= Har försökt att skriva till dej privat men du verkar ha ett hög sekretess på ditt konto. Skriv gärna till mig så kan vi prata privat (=
    Kram
Svar på tråden ensamstående ung mamma i sthlm?