• holly03

Förlovningsring i silver eller guld? Beslutsångest!!

Hej!

Jag o min sambo ska förlova oss...men vet inte om det  blir i silver eller guld! Vad tycker ni är snyggast?

Har alltid velat ha en guldring, men nu börjar jag tycka att silver är snyggare!

• Svar på tråden Förlovningsring i silver eller guld? Beslutsångest!!
  • Slacker

Vitt guld tycker jag är snyggast

• 071001

Vitt guld låter som ett bra alternativ för dig.

• Kakans

Jag har alltid varit en guld människa, men min sambo föredrar silver, så jag vek mig..=) Vi ska ha silver ringar! =)
    Jag förstår inte meningen med vitt guld, det fan så mycket dyrare men ser precis ut som silver! Jag ser då ingen skillnad i alla fall...

• 071001

Silver blir väl missfärgat till slut?

• amomentlikethis

Ta hellre vitt guld. Silver kommer att bli missfärgat och fult om du inte sköter ringen ordentligt.

Jag har förlovningsring i guld och vigselring i vitt guld. passar bra ihop!

Annars kan ni ju ta en ring där det både är vitt och rött guld i, är också snyggt.

• Arne Per

Min förlovningsring är i guld och min vigselring i järn. Om du vill ha ett alternativ så gör elindesign.com väldigt fina ringar. Min vigselring, som man även kan ha som förlovningsring är i gruppen married metal tredje raden första ringen. Min man har den tjockare ringer på tredje raden andra bilden.
    Grattis och lycka till

• Zenobia

Jag var ingen guld männsiak när vi förlovade oss och silver gick bort så här vart det titan och det är fint också, ett tips bara

• Kakans

Mina silversmycken har det då aldrig varit svårt att få rena om dom nu blivit missfärgade.. Men jag kanske bra har haft tur.. Men det där med järn ring lät ju väldigt annorlunda! Jätte fina ringar Arne Per!

Svar på tråden Förlovningsring i silver eller guld? Beslutsångest!!