• Svar på tråden Hur förvarar ni era tepåsar?
  • Nette Alser

En höganäsburk med lock av kork.

• Nettan73

i förpackningen de låg i när jag köpte dem..

• drakon

Jag förvarar teet i olika metallburkar men med tätslutande lock under "ytterlocket".
    Jag tycker attburkarna som du förvara ditt te i är fina

• Smajla

Tack drakon - tycker ni jag kan lägga påsar i sån burk också kanske? Jag tänker bara så de inte "tar smak" av varann iom att jag har olika smaker...

• Angel eyes

I théaffärer finns ju jättefina burkar som man kan ha både lösthé och påsar i. Jag har ca 5 st sådana stående framme, vackra och dekorativa.

• Lady Namárië

Jg har ett "teskåp"! Det är ett (egentligen badrums-) skåp från IKEA med glashyllor, där alla mina teburkar står. Jag har iofs mest löste, men några burkar med påsar finns också. Det är vanliga teburkar, i metall.

• ressiwresseB

Det är bara mesar som dicker te.

• ninan

Stormesen undrar: Vad dricker en ressiwresseB då? Te som e så gott, särskilt earl grey... Fast jag har påsarna under ögonen och det lösa téet i en burk.

• Smajla

Varför tittade du in i tråden då ressiwresseB om du nu inte dricker te och anser att vi är mesar???

Te är jättegott - tack för alla tipsen!

• fisbubbla

I en fin trälåda med en text på, sen är det "fack" i när man öppnar den som man kan stoppa olika smakers te i Och så är det något mjukt svart åtsittande tyg under locket.

• Smajla

Oooo fisbubbla - en sån vill jag ha! Var har du köpt den?

• gumman 00

I en the låda från lipton. I plåt som ungarna risstat sina namn i Kan inte dricka the utan att tänka på dom *fniss*

Svar på tråden Hur förvarar ni era tepåsar?