• Pen79

Hans begagnade sexleksaker

Alltså... jag vill inte påstå att jag är så värst pryd av mig när det gäller sex o så. Men jag har något form av problem med min killes sexleksaker och sättet han vill använda dom på!

Han har en hel låda med saker. Det har jag med. så långt är det väl ok. men i hans låda ligger det bara leksaker för analsex, vilket inte gör mig ngt i grunden, men det är inte ens saker han vill använda på sigsjälv, som jag först trodde när jag fick titta i lådan, utan det är saker han vill använda på andra.

vi har träffats i ett halvår. han pratade i början om att vi kunde använda lite av hans leksaker, han ställer fram dom i sovrummet med förmodad förhoppning att dom ska komma till användning. men jag kan inte hjälpa att bli sjukt avtänd att använda leksaker som han har använt med andra tjejer. är det jag som är tramsig?

leksaker tycker jag man ska köpa för egen njutning främst. jag har med mig gpunktstav tex, om jag vill att vi ska leka med den. men bara tanken på att seriöst stoppa in kulor och stavar i rumpan när flertalet andra tjejer har varit i kontakt med dom, hur mkt man än tvättar osv, så känns det äckligt...

Hur hade ni tänkt? Är min reaktion totalt weird?

• Svar på tråden Hans begagnade sexleksaker
  • Anonym (millie)
    Pen79 skrev 2010-11-09 13:43:20 följande:
    Hur hade ni tänkt? Är min reaktion totalt weird?
    Jag har ingen aning om hur jag hade reagerat, men det är också oväsentligt. Du har rätt att känna precis som du gör, du har inga som helst skyldigheter att känna på något visst vis i det här fallet. Du är inte en av hans leksaker.
  • Pleco

Hade reagerat på samma sätt som du, föreslå att ni köper nya saker istället.

• Anonym

Aldrig, aldrig skulle jag använda begagnade sexleksaker, nej din reaktion är inte konstig.

• ELKIS

Förstår att du känner så. Det hade jag nog också gjort. Är du säker på att han har använt dem med andra? I vilket fall så håller med föregående inlägg. Följ magkänslan.

• Pen79
    ELKIS skrev 2010-11-09 13:55:32 följande:
    Förstår att du känner så. Det hade jag nog också gjort. Är du säker på att han har använt dem med andra? I vilket fall så håller med föregående inlägg. Följ magkänslan.
    Tack för era svar!

Jag vet inte exakt hur många som har använt hans leksaker. Men en del av dom har slut på batterier och andra saker i ömtåliga material har börjat se slitna ut. Så det finns ingen direkt tvekan i att det är begagnat.
  • Anonym

Är du säker på att han inte använt snoppen med andra? Alltså, där hade min gräsn gått!
    Nej, skämt å sido, jag tycker också att det är äckligt med andras sexleksaker. Köp nya!

• Anonym

nej fy det hade jag inte gillat heller..

• Anonym

Som #1 skriver så har du rätt i att känna att det inte känns bra och det är inget tramsigt med det!

Personligen är jag inte så känslig. Jag och sambon har en låda med leksaker (med saker för alla hål) som vi använder både tillsammans och med andra vi har sex med. Jag vet att sakerna blir ordentligt rengjorda och det räcker för mig.

• Anonym (håller med)
    Anonym skrev 2010-11-09 13:53:08 följande:
    Aldrig, aldrig skulle jag använda begagnade sexleksaker, nej din reaktion är inte konstig.
    Kunde inte sagt det bättre själv! Jag hade ALDRIG använt dem!
  • Pen79
    Anonym skrev 2010-11-09 14:02:00 följande:
    Som #1 skriver så har du rätt i att känna att det inte känns bra och det är inget tramsigt med det!

Personligen är jag inte så känslig. Jag och sambon har en låda med leksaker (med saker för alla hål) som vi använder både tillsammans och med andra vi har sex med. Jag vet att sakerna blir ordentligt rengjorda och det räcker för mig.
    Jag uppskattar din imput! men om jag förstår dig rätt så har du och din sambo införskaffat dessa sakerna tillsammans? och oavsett om ni har det eller ej så ni har ett öppet förhållande där ni har sex med andra? det gör saken lite annorlunda kan jag tycka.
Svar på tråden Hans begagnade sexleksaker