Hans begagnade sexleksaker
Alltså... jag vill inte påstå att jag är så värst pryd av mig när det gäller sex o så. Men jag har något form av problem med min killes sexleksaker och sättet han vill använda dom på!
Han har en hel låda med saker. Det har jag med. så långt är det väl ok. men i hans låda ligger det bara leksaker för analsex, vilket inte gör mig ngt i grunden, men det är inte ens saker han vill använda på sigsjälv, som jag först trodde när jag fick titta i lådan, utan det är saker han vill använda på andra.
vi har träffats i ett halvår. han pratade i början om att vi kunde använda lite av hans leksaker, han ställer fram dom i sovrummet med förmodad förhoppning att dom ska komma till användning. men jag kan inte hjälpa att bli sjukt avtänd att använda leksaker som han har använt med andra tjejer. är det jag som är tramsig?
leksaker tycker jag man ska köpa för egen njutning främst. jag har med mig gpunktstav tex, om jag vill att vi ska leka med den. men bara tanken på att seriöst stoppa in kulor och stavar i rumpan när flertalet andra tjejer har varit i kontakt med dom, hur mkt man än tvättar osv, så känns det äckligt...
Hur hade ni tänkt? Är min reaktion totalt weird?