Babypulka
Hej.
Vi tänkte köpa en liten babypulka till lillkillen som vid jul är 9 månader..
Har ni några tips, hur länge kan man ha dom?
E lite sugen på den från babyland...
Någon med koll?
Hej.
Vi tänkte köpa en liten babypulka till lillkillen som vid jul är 9 månader..
Har ni några tips, hur länge kan man ha dom?
E lite sugen på den från babyland...
Någon med koll?
Vi har fått en babypulka som är köpt på ÖoB för en billig peng. Vår 11-månaders sitter perfekt i den och den rymmer utan problem en varm dyna att sitta på. Finns även bälte att spänna runt midjan. Den kommer att vara lagom att dra runt henne i hela denna vinter, men nästa vinter kör vi nog på vanlig pulka.
Vår tös är nu 19 månader och det är väl tveksamt om hon ryms i sin babypulka som hon fick i fjol i julklapp. Dock åkte hon i den hela säsongen och det var toppen!
Hon hade en Stiga Froggy eller vad de nu heter.
Rymdes där i overall och filt och allt vad det nu var. Och vår tös är rätt stor. Större än många tvååringar på dagis...
Jag ska prova sätta tösen i den i år också. Men hon är ju som sagt väldigt stor för sin ålder så vi får se om det ryms med overall och allt.
Vi använde den dock mycket i fjol och jag tyckte den var toppen!
...snöret till pulkan var dock en aning kort. I alla fall för min sambo men han är å andra sidan 2 m lång
Här är min son i sin nyinköpta (idag) Stiga Froggy. Han är 8,5 månad och superlycklig över sitt nya fordon!
Vi gillade inte alls stiga froggy då vår dotter alltid somnade i pulkan och då ramlade hon nästan ur. Vi köpte en djupare mer fyrkantig modell, den satt hon jätte bra i.
På babyproffsen. Fanns även på team sportia.
Vår ser ut som rocko baby!