• AddeBrasse89

Finns det skillnader i bröststorlek emellan olika folkgrupper? era erfarenheter önskas?

Det här kanske låter som en skum fråga men finns det skillnader i bröststorlek emellan olika folkgrupper? Jag har fått uppfattningen att mellanösternkvinnor har större bröst än nordiska generellt? Är detta bara en myt? Eller finns det skillnader? Vad är era erfarenheter ifrån badhus och liknande kvinnor?

• Svar på tråden Finns det skillnader i bröststorlek emellan olika folkgrupper? era erfarenheter önskas?
  • TyskMamma

Min mamma sa alltid att svarta kvinnor hade större bröst och jag känner en enda svart kvinna och hon har iallafall riktiga meloner!!!

Vacker. Virrig. Vänsterhänt.
  • Akropol
    TyskMamma skrev 2010-11-09 17:13:58 följande:
    Min mamma sa alltid att svarta kvinnor hade större bröst och jag känner en enda svart kvinna och hon har iallafall riktiga meloner!!!
    Men om du är svensk och bor i Tyskland eller tvärtom har du då olika stora bröst?
    Dödsstraff är bra så dom lär sig till nästa gång. - Britney Spears
  • Rikard

Och jag känner en svart tjej som är så plattbröstad att hon aldrig använde bh.

• redneck girl

jag har aldrig sett en asiatisk kvinna med meloner .

• AddeBrasse89

redneck girl: Min upplevelse är också att öst-asiatiska har minst!  Men har inte mellanösternkvinnor rätt stora meloner?

• AddeBrasse89

Jag går bara på personliga upplevelser genom åren!

• I Blackrose I
    AddeBrasse89 skrev 2010-11-09 17:00:41 följande:
    Det här kanske låter som en skum fråga men finns det skillnader i bröststorlek emellan olika folkgrupper? Jag har fått uppfattningen att mellanösternkvinnor har större bröst än nordiska generellt? Är detta bara en myt? Eller finns det skillnader? Vad är era erfarenheter ifrån badhus och liknande kvinnor?
    Har ju alltid sagt att det blev nåt stoooooort fel när jag blev till.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Akropol
    I Blackrose I skrev 2010-11-09 23:05:52 följande:
    Har ju alltid sagt att det blev nåt stoooooort fel när jag blev till.
    Men du är väl från Iran och det är ju inte riktigt samma som mellanöstern. Blir väl som mittemellan asien och mellanöstern. Obestämd
    Dödsstraff är bra så dom lär sig till nästa gång. - Britney Spears
  • I Blackrose I
    Akropol skrev 2010-11-10 10:56:16 följande:
    Men du är väl från Iran och det är ju inte riktigt samma som mellanöstern. Blir väl som mittemellan asien och mellanöstern. Obestämd
    Ber om ursäkt. Glömde för en sekund att jag befinner mig på FL där ME är en kontinent för sig avskilt från Asien. . (För övrigt så tillhör Iran ME-länderna hur mycket jag än skulle vilja förneka det)

Nej men jag har också hört det där om att ME-kvinnor har större bröst och folk undrar då vad som gick fel med mig. Kanske blandraset som spökade i generna när jag blev till.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Anonym (Bengt)
    Akropol skrev 2010-11-10 10:56:16 följande:
    [Sidospår]
    Det verkar som om många svenskar inte har klart för sig vad Mellanöstern är. Givetvis räknas Iran till Mellanöstern.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mellan%C3%B6stern
Svar på tråden Finns det skillnader i bröststorlek emellan olika folkgrupper? era erfarenheter önskas?