• agda8

Nån mer än jag som fått celluliter under grav ?

e de nån mer än jag som fått celluliter på låren under gravditeten ? försvinner de efteråt ? lr går de enbart att träna bort . har inte haft några celluliter alls innan, i stort sett inga iaf  . inga direkt synliga . men nu ser mina ben ut som om de vore minst 60 år  . nån me samma problem ? skulle vilja ha tips å ideer på hur jag kan göra för att få bort de mesta iaf ?!

• Svar på tråden Nån mer än jag som fått celluliter under grav ?
  • Sessilou

har inga tips...men jag vart likadan.
    har väl att göra med övervikten kankse?

tror inte man kan få bort celluliter tyvärr...

Less is more=)
  • sandra8712

Har också fått på låren, usch. ändå e jag bara i vecka 25 o gått upp 4 kg.
    Vet inte vad man kan göra för o bli av med dom sen faktiskt:( bra o smörja benen för att få igång blodcirkulationen sen o sen börja träna efter graviditeten,tror jag kan hjälpa lite eller hoppas iaf:/

• sweet86

Har också fått dom små rackarna, men det tråkiga är att dom inte går bort av sig själva.. Hård träning på rumpa å lår är det som förhoppningsvis kommer hjälpa oss att bli av med dom... När vi har födit fram våra underBaby
    Tror att det kommer bli svårt att bli kvitt dom helt men med träning å rätt kost ska det fasiken gå..
    Vill INTE HA russinben o stjärt!!!!!Demon

• Nafi83

Jag har det som du TS. Hade inte en enda cellulit innan jag blev gravid men nu ser mina ben inte kloka ut och jag fasar för nästa sommar, och behöva visa upp mina ben. Det plågar mig riktigt mycket och det trista är att det är svårt att bli av med dem. Jag tror ändå att man kanske kan lyckas hyfsat bra genom att träna. Dessutom har jag förstått att bindvävsmassage kan hjälpa. Så kanske finns det hopp...

• agda8

oj . trodde inte de va så svårt att bli av me dom . menmen får väl bli en massa träning sen då . å lite massage :P
    Vill verkligen inte visa upp benen för nån mer än sambon nu känns de som ,

• emilou77

de celluliter jag fick under grav på låren har försvunnit nu en månad efter förlossning, de hade nog mer med vätska än fett att göra. mina "vanliga" celluliter blir jag dock inte av med.

• agda8

okej.  hoppas på att de mesta e vätska nu då så de försvinner till sommaren :)

Svar på tråden Nån mer än jag som fått celluliter under grav ?