Lillhagen skrev 2010-11-10 17:25:31 följande:
Kan bara tala i egen sak, har man varit tillsammans länge så tror jag att det i vissa fall kan vara en fråga om att din kille/karl/man/ bara vill (ursäkta ordvalet) ha lite kött för att komma igång och då menar jag inte en stekt biff med lök, även om det kan vara en bra början. Vi män tänder på en massa saker, men framför gillar vi synen av en kvinnligt organ som vill ha något hårt i sig. Vet också att många män gillar när det är "friserat" däe nere, lägger du dessutom till att du kanske pillar lite på dig framför honom samtidigt som du bearbetar honom på det rätta stället så borde det bli bingo. Fungerar inte det då har ni någon annan typ av relationsproblem/irritation.
Ni skulle kanske tetsa att duscha eller bada tillsammans och hjälpas åt att tvåla in varandra, jag tror också att om du som kvinna är villig och din kille känner att det är på hans vilkor så tror jag det blir lättare om det finns låsningar i form av press. Du kan också testa med förföra honom i bilen eller på någon annan plats som gör att det blir lite spännande, även vi män vill känna att någon verkligen åtrår oss.
Hoppas det ordnar sig
Jo, glömde en sak. Det finns ett medel som heter
Man Potential som kan köpas i sexshopar. Har inte provat det än, men det finns dom som säger att det fungerar bra. Men på någotvis känns det som att det inte är problemet här, men jag kan ha fel.