hur länge efter förlossning hade ni avslag
Hej jag undrar hur länge ni hade avslaget efter förlossningen.
Och hur långt efter förlossningen hade ni sex för första gången.
Tacksam för svar
Hej jag undrar hur länge ni hade avslaget efter förlossningen.
Och hur långt efter förlossningen hade ni sex för första gången.
Tacksam för svar
asvlag hade jag ca 3-4 veckor... 1 vecka med kraftigt avslag sen bara lite grann...
Sex hade vi efter ca 3 månader... (Jag sprack så mycket å ville vänta på efterkontrollen å se så allt var okej)
avslag med barn nr 1 ca 6 veckor........ hade sex typ ett halvår efteråt då jag var ensamstående...
avslag med barn nr 2 ca 4 veckor..... Hade inte sex förrän kanske 7-8 månader efteråt då jag var ensam ännu en gång....
onanerade gjorde jag däremot friskt o det rätt tidigt efter förlossningen....
Jag hade avslag i ca 2 1/2 vecka hade sex en vecka efter. Nervöst men inga problem överhuvudtaget, men däremot har jag en kompis som fick barn 17 dagar före mig hon har fortfarande avslag. Hon tycker att det är jätte jobbigt dom har försökt att ha sex eftersom hon har så lite kvar, men det funka inte alls.
Hade avslag ungefär en månad. Hade sex ungefär två veckor efter förlossningen.
jag hade avslag i ca 7 veckor...men de sista 4 veckorna var det så lite.
vi hade sex 8 veckor efter förlossningen.
Hade avslag i ca 6 v och därefter hade vi sex....
jag hade avslag i ca 8 veckor, (kanske 8½ v.) och hade nog sex första gången efter efterkontrollen ca 3 mån efter förlossningen.
jag hade avslag i 6 veckor, väntade ett par månader med sex.
Avslag 7 veckor och 4 dagar efter att det slutat kom mensen
Sex... det var nog 6 veckor efter.
Jag hade rikligt avslag i 5veckor. Sedan 3veckor som vanlig mens.
1vecka efter allt slutat kom mensen.
Hade sex efter 5veckor.
ok. tack så mycket för alla era svar.
Tänk vad olika det kan vara för alla.
Mitt avslag varade i ca 5-6 veckor (minns inte exakt), och vi har inte haft sex ännu (födde för 8 veckor sedan). Vi har bestämt att vi ska vänta till efter efterkontrollen.
Det varade i ca 4v, hade 6 då avslaget slutade.
Avslag i ca 8veckor och sen väntade vi i 12veckor tills vi hade sex. Sprack så mycket så jag va livrädd att det skulle göra ont, men det gick bra..