Libero eller Pampers, vilken tycker du är bäst och varför?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-10 22:31
Själv gillar jag Libero för den har mer blöj känsla än den nya Pampers Active fit! Den är så tunn!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-10 22:31
Själv gillar jag Libero för den har mer blöj känsla än den nya Pampers Active fit! Den är så tunn!!!
Jag vet inte, kommer aldrig ihåg vilka vi brukar köpa så jag antar att vi blandar friskt. Han har aldrig kissat igenom. Alla blöjor fungerar för honom.
Pampers fungerade i början, men sen blev de upplevde jag stela i magen och trånga.. Kanske för smala bebisar,. Det kändes så iaf.. Libero upplevde vi mycket mer följsamma, med plats för den putande bebismagen =)
För oss funkade Pampers i början (bb-tiden och några veckor hemma)
Båda flickorna blev sedan röda i rumpan och vi bytte till Libero. Då försvann det röda!! Och inte hade vi några lekage heller.
Men vore det inte för att de blev röda i rumpan hade vi kanske fortsatt med pampers...
Men smaken är som baken, DELAD!!
Pampers.
Eftersom båda barnen blivit röda av liberos blöjor & de dessutom inte har hållt tätt.
Sonens hudbesvär blev så illa att han fick vätskande utslag & sår av liberos ( och icas) blöjor, det räckte med en halvtimme med blöjan på för att hans hud skulle reagera.
Pampers har alltid fungerat toppen. Numer går även huggies blöjor bra.
libero funkar för min... men när han var yngre så funkade de inte utan då hade vi huggies och lidls. Nu passar inte dom alls.
pampers i princip hela tiden utom någon enstaka gång.
tycker dom är mjuka, tunna och bra.
Libero passar inte alls på min pöjk. För tight i låren men stor i midjan och vi har haft mycket läckageproblem med dem. När han var baby funkade de dock hyfsat, men nu blir det bara pampers blöjbyxor hemma och toujoursblöjor på dagis.
Gillar Pampers bäst eftersom de är tunnare och inte så breda i grenen.
Pampers är helt klart bäst, mjuka och tunna med superbra uppsugningsförmåga!
PAMPERS, på bb va de libero, för dom va gratis.. men sen efter en vecka hemma börja dom läcka, trots rätt storlek, så då vart de pampers.. libero är så tjocka och stora.. deras byxblöjor är okej, i ca 2 timar, sen läcker de kiss i benresorerna,så stora där,även om man tar en storlek mindre..
men ja föredrar vanliga blöjor, och då blir de pampers babydry, fast så länge dom är små är pampers newbaby bäst tycker ja.. babydry har vi haft i över ett år nu, och dom håller torrt hela natten (11-13timmar) synd bara att dottern älskar att öppna blöjorna,eller dra ner om de är byxblöjor.. body med trosor över, då tar de ett tag innan hon kommer till blöjan, så man hinner vakna... eller hel pyjamas med knapparna på ryggen och inga knappar i grenen.. (har sytt igen några som anvnds flitigt)