• Anonym (4 sekunder)

    Min kille lider av för tidig utlösning! Vad göra?!!

    Blir knäpp av det här! Inutsprutslut.. Typ. Ibland hinner jag ändå för jag kan oxå vara ganska snabb men numera blir jag så stressad av att det alltid ska gå så fort för honom, att jag blir spänd och låser mig så att jag inte kan komma utan bara tänker "han kommer att komma, jag kommer inte hinna".. Vad ska jag göra??!

  • Svar på tråden Min kille lider av för tidig utlösning! Vad göra?!!
  • Anonym

    Det finns medel som han kan spraya på snoppen innan ni har sex, tror 15 minuter innan ungefär. Det fördröjer utlösningen. Hört att det funkar jättebra! Värt att testa kanske?

  • Anonym

    Du skriver inget om hur han tar det, att han kommer för fort, som du säger.
    Kan tänka mig att han lider utav det också, har ni pratat om det, vad ni kan göra för att det ska bli bättre.Visst det finns fördröjningskrämer som säkert hjälper något, men de kan också ta känseln för mannen och det är ju inte så lustigt det heller.

  • Anonym

    Min erfarenhet är att har killen runkat mycket har han lärt sig hålla emot mer än om han inte gjort det. Kanske är fel, men kan också vara ett tips, att lära känna sin egen kropp bättre.

  • Anonym (4 sekunder)
    Anonym skrev 2010-11-11 10:52:17 följande:
    Du skriver inget om hur han tar det, att han kommer för fort, som du säger.
    Kan tänka mig att han lider utav det också, har ni pratat om det, vad ni kan göra för att det ska bli bättre.Visst det finns fördröjningskrämer som säkert hjälper något, men de kan också ta känseln för mannen och det är ju inte så lustigt det heller.
    Han försöker genom att stanna upp och vänta lite, men då stannar det ju upp för mig oxå.. sen när han börjar igen kommer han direkt ändå.. Han säger att det beror på att jag är väldigt trång..?  Har inte pratat såå mycket om det här eftersom det är ganska känsligt, man vill ju inte "klaga" för mycket så att han ska känna sig som en dålig älskare..
  • Anonym (4 sekunder)
    kexkille skrev 2010-11-11 10:53:59 följande:
    kommunikation....
    Som sagt vet jag inte om det här problemet går att prata bort.. Tror att det kan bli ett ännu större problem om man börjar älta det för mycket..
  • Anonym (4 sekunder)
    Anonym skrev 2010-11-11 11:03:24 följande:
    Min erfarenhet är att har killen runkat mycket har han lärt sig hålla emot mer än om han inte gjort det. Kanske är fel, men kan också vara ett tips, att lära känna sin egen kropp bättre.
    Jag har oxå tänkt i de banorna att killar "lär" sig det ganska tidigt, men han är 46 bast! Så åldern verkar inte ha ngn betydelse..
  • Anonym

    Det är alltid känsligt och prata om sådant, fast i slutändan är det nog det bästa, ändå.
    Man kan ju smeka varandra mycket innan samlag och avbryta när han är på väg att komma och på såvis träna att dra ut på utlösningen.

  • Anonym

    Det här kommer att låta konstigt. Men så här hörde jag av en kille jag dejtar. När ni har sex säg åt din kille att inte tänka på vad han gör då utan tänka på en massa tråkiga saker och en massa problem med andra saker. Vad som helst men inte på dig och på att inte komma för tidigt.Han gav sin son det här tipset som hade väldiga problem med för tidig utlösning och det funkade på honom.

  • KalleKn

    Det handlar om att han måste lära sig sin kropp, är han 46 så låter det väl som det är kört i det här fallet tyvärr. Det där med att du skulle vara trång är bra en bortförlaring.

Svar på tråden Min kille lider av för tidig utlösning! Vad göra?!!