Någon som har erfarenhet om Duo Focus, Crescent eller Kronan barnvagn?
Hej!
Vi är på gång att köpa en ny vagn, och har några frågor i ämnet som jag hoppas någon vill/kan hjälpa mig med!
Våra kriterier är att vagnen ska vara säker, ha lufthjul, bra att köra i alla terränger då vi bor på landet, snygg och stilren design samt rymlig men ändå ta så lite plats i bilen som möjligt och lätt att fälla ihop. Vill också kunna använda ståbräda till vagnen, som vi också tänkt köpa.
Någon som vet något om vagnen Duo Focus, som bl.a säljs på Anna o Axel? Hur är den ur säkerhetssynpunkt? Ägt en sådan eller sett något test om vagnen? Andra synpunkter om denna vagn?
Crescent classic, någon ägare som kan rekommendera denna vagn? Tar den stor plats i bilen? Känns som det är en ganska robust och tung vagn? Andra synpunkter?
Kronan barnvagn - oj vad fin den är! men verkar finnas ont om begagnade av denna sort? Vi är inte beredda att köpa split ny i denna prisklass, vi tänker oss något begagnat men ändå fräscht, max 3000 kr. (men tex en Duo Focus kan man ju få ny för dom pengarna). Rekommendationer eller andra synpunkter?
Någon som har erfarenhet av de billiga, helt nya vagnarna man kan få importerat från tex Tyskland via ex.vis Tradera? Är dom vagnarna säkra, med bra kvalitet?
Hoppas någon vill hjälpa mig, alla synpunkter välkomnas!
Kram från mig!