• slemtorsk i din bralla

möbler från Chilistore?

Hej.. jag o maken letar efter en matsalsmöbel.. vi har väääldigt olika smak så vi har ältat hit och dit men så hittade vi en som vi båda faktiskt gillar.. Jessica från Chili....nu till frågan.. Jag har fått för mig att Chilli är lite som Ikea men kanske något exklusivare, men priset.. udner 6000 kr för bord och sex stolar är ju väldigt billigt i mitt tycke.

Är det någon som köpt dessa möbler, eller andra möbler från Chili?
    Vad är er uppfattning, är det bra grejer eller är det bättre att lägga det dubbla och leta på tex MIO eller EM??

• Svar på tråden möbler från Chilistore?
  • Josefine 85

Jag har bra erfarenhet av Chili, har både soffa och matsalsbord med stolar därifrån

• slemtorsk i din bralla
    Josefine 85 skrev 2010-11-11 19:45:09 följande:
    Jag har bra erfarenhet av Chili, har både soffa och matsalsbord med stolar därifrån
    vilken modell av matsalsbord?

När du köpte dem.. kom de monterade eller i platta lätthanterliga paket?
  • Josefine 85

Kommer inte ihåg vad bordet heter och man går montera ihop det själv. Vi hämtade paketen på deras lager och dom var platta och smidiga

• Mummy

Vi har soffan Miami från Chilli och är nöjda. Har dock inga andra möbler därifrån

• slemtorsk i din bralla

miami har vi faktiskt kollat lite på men just nu är matsalsmöbel prio ett, soffa har vi även om den ska bytas ut inom något år eller två... vi har precis köpt ett större hus och helt plötsligt står vi med ett rum helt utan möbler så det får bli finrum/matsal..

Känns bra att det kommer i paket.. är ju lite jobb med att montera, men då går allt in i bilen

Svar på tråden möbler från Chilistore?