• Magnetica

Här kan vi diagnostisera oss själva

Verkar finnas ett behov på FL att självdiagnostisera (jag själv är inget undantag!)

Så kom igen nu, diagnostisera på bara! (spelar ingen roll om det är verkliga eller påhittade symtom)

Mina symtom:

Kalla händer
    Musikaliskt obegåvad
    Krokus i öronen

• Svar på tråden Här kan vi diagnostisera oss själva
  • Koppkaka
    Magnetica skrev 2010-11-11 18:36:48 följande:
    Verkar finnas ett behov på FL att självdiagnostisera (jag själv är inget undantag!)

Så kom igen nu, diagnostisera på bara! (spelar ingen roll om det är verkliga eller påhittade symtom)

Mina symtom:

Kalla händer
    Musikaliskt obegåvad
    Krokus i öronen
    Det låter som någon form av öroncancer tycker jag. Det låter illa det där med krokusarna och att du är musikaliskt obegåvad. Du borde nog genast bege dig till läkare!
  • clavis

Jag har fabolöst härliga gaser, cravings på sura räkmackor och ibland drabbas jag av ett häftigt illamående med diarreér.

• Koppkaka
    clavis skrev 2010-11-11 20:03:05 följande:

Jag har fabolöst härliga gaser, cravings på sura räkmackor och ibland drabbas jag av ett häftigt illamående med diarreér.

Jag skulle råda dig till att försöka glömma bort dina cravings på de sura räkmackorna... Gaserna och din diarré KAN ha med dem att göra.
  • clavis
    clavis skrev 2010-11-11 20:03:05 följande:

Åh jag glömde! Jag har ett tvingande behov att sjunga högt och ljudligt efter maten. Min sambo tycker detta är jobbigt och särskilt sist vakten bärde ut mig sjungandes. Känslig gubbe jag har. Han säger att jag har en gräslig sångröst.
  • Bedhead

Jag blir djävligt tvär och folkislk om snuset är slut och affären har stängt. Vad beror det på och vad kan jag göra åt det?

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • clavis
    Koppkaka skrev 2010-11-11 20:04:51 följande:
    Jag skulle råda dig till att försöka glömma bort dina cravings på de sura räkmackorna... Gaserna och din diarré KAN ha med dem att göra.
    Jag förstår verkligen inte vad du pratar om! Sluta snacka om mina räkmackor!!!
  • clavis
    Bedhead skrev 2010-11-11 20:06:18 följande:
    Jag blir djävligt tvär och folkislk om snuset är slut och affären har stängt. Vad beror det på och vad kan jag göra åt det?
    Stoppa blomjord under läppen. Funkar bäst om kattjäveln har pinkat i krukan.
  • Koppkaka
    clavis skrev 2010-11-11 20:06:27 följande:
    Jag förstår verkligen inte vad du pratar om! Sluta snacka om mina räkmackor!!!
    Hmm.. Som jag kan se det har du även tendenser till aggressioner.. Ta dig du en räckmacka till
  • orakad balle med tallbarrsdoft
    Koppkaka skrev 2010-11-11 20:16:47 följande:
    Räkmacka kanske är godare än räckmackor.
    räckmackor är nyttigare men har samma smak, bara en biverkning är generande hårväxt på näsan men det kan man enkelt noppa bort
    I´m not mean, I just hate stupid people!
  • orakad balle med tallbarrsdoft

aj då, har du kollat så du inte är en muterad varg?
    tecken då är just generande hårväxt till knäna, huvudvärk vid fullmånde och ett genomträngande skratt när någon ramlar och slår sig 

I´m not mean, I just hate stupid people!
  • clavis
    orakad balle med tallbarrsdoft skrev 2010-11-11 20:30:01 följande:
    aj då, har du kollat så du inte är en muterad varg?
    tecken då är just generande hårväxt till knäna, huvudvärk vid fullmånde och ett genomträngande skratt när någon ramlar och slår sig 
    Hmm... Jag tycker ju att det är ganska så trevligt när någon slår sig, men fullmånen minns jag aldrig.
  • inyourface

Jag tycker inte om människor. Dom suger. Men jag gillar mig själv. För jag är ju Gud.
    Förstår inte vad det skulle vara för fel med det?

The truth hurts, the lie's worse
Svar på tråden Här kan vi diagnostisera oss själva