• LillaMia

Vad har du för intressen?

Hej på er! Jag hoppas att ni har det bra i snöyran!

Jag är arbetslös och spenderar mina veckor med att söka jobb, hitta mina mål, prata med en arbetscoach och att utvecklas. När jag inte gör detta umgås jag med mina vänner och försöker att hälsa på min familj så ofta tillfälle ges. Jag är med andra ord i en period av livet då mycket känns tungt. Jag håller gott mod och är hoppfull. Jag vet att det kommer att gå bra för mig.

Mitt största problem är att jag inte har något intresse. Jag tycker om det mesta (kanske det som är problemet). Så min fråga är vad du har för intressen? Jag hoppas att detta kan väcka idéer, sysselsättning och glädje hos mig. Det skulle betyda oerhört mycket för mig att ha en sysslsättning i min utmanande vardag som får mig att må bra

Mycket tacksam för alla tips och svar!

• Svar på tråden Vad har du för intressen?
  • Eisa

Mitt jobb är mitt intresse. Efter jobbet äter jag chips och läser böcker, och soooooooooooover.

• Pumpkin

Jag håller på med scrapbooking. Eller ja, gjorde det när jag inte hade fullt upp med bebis

• Eisa

Okej jag utövar Pilates och Aerobics också.

• Drake

Min passion är stickning. Jag har alltid ett par projekt på gång. Det är avslappnande och utvecklande samtidigt

• MammaG

Min hobby är att måla akvarell. Jag läser också mycket, både skönlitteratur och fakta/biografier. Är intresserad av historia och pluggar nu som ren hobby på distans vid en skola i England.

Jag var arbetslös för x antal år sedan och såg då till att engagera mig i olika föreningar, då jag är intresserad av mänskliga rättigheter, fair trade o.dyl.Har du inte intresse som finns i föreningsform, då fyller du även ett socialt behov

• Ferrari72

Att köra motorcross!!

• Novembermamma10

Jag syr, bygger, fotograferar. Tiden räcker inte till. Bra att du håller modet uppe. Mitt pendlar trots att jag inte e din sits!

En parentes  min dotter sa just " det kliar i knänäcket"

Tokmamma
Svar på tråden Vad har du för intressen?