• Anonym (Mackan)

Dubbelmackad?

Jag o en killkompis har haft en trekant med en brud en gång, jag har själv haft en trekant med två tjejer. Men jag är nyfien på vad ni tjejer som varit med om en dubbelmacka

Du tjej som varit med om en dubbelmacka, hur var själva upplevelsen med en kuk där fram och en där bak?

Gillade du det?

• Svar på tråden Dubbelmackad?
  • Anonym (!)

Ja! Bland det absolut bästa jag varit med om! Konceptet är fantastiskt och hittar man rätt medspelare i matchen så kan det bara bli succé! Har varit med om mindre lyckade varianter också när det visade sig att inte alla inblandade var riktigt så lyckade val, men man kan ju inte ha tur jämt! *flin

• Anonym

Ska du fråga de tjejer du hade trekant med istället? Eller är det så att du är nyfiken på att vara del av en dubbelmacka? Jag har inte analsex med engångsligg men jag tycker om dubbelpenetration men bara med min pojkvän.

• Anonym (Emma)

Nej, men det är en dröm som ska uppfyllas någon gång. :)

• Anonym (Mackan)
    Anonym skrev 2010-11-11 19:41:15 följande:
    Ska du fråga de tjejer du hade trekant med istället? Eller är det så att du är nyfiken på att vara del av en dubbelmacka? Jag har inte analsex med engångsligg men jag tycker om dubbelpenetration men bara med min pojkvän.
    Bara med din pojkvän? Obestämd Hur funkar det då, har du en dildo i andra hålet då så att säga?
    Mest nyfiken på själva upplevelsen som kvinna att ha två snoppar i sig samtidigt.
    Många tjejer gillar ju inte/tveksamma/direkt fientliga till att få analsex och jag undrar mest om de tjejer som haft två snoppar i sig samtidigt uppskatta upplevelsen och eventuella detaljer kring det. Vad var bra/dåligt? förbereddes det med glidmedel eller var det en sån där in the moment grej som bara hände?
  • Anonym (skulle vilja)

Åh, det är en av mina högsta fantasier. Lär dock knappast hända, maken är alldeles för svartsjuk för att kunna dela med sig.

• Anonym
    Anonym (Mackan) skrev 2010-11-12 05:35:18 följande:
    Bara med din pojkvän? Obestämd Hur funkar det då, har du en dildo i andra hålet då så att säga?
    Mest nyfiken på själva upplevelsen som kvinna att ha två snoppar i sig samtidigt.
    Många tjejer gillar ju inte/tveksamma/direkt fientliga till att få analsex och jag undrar mest om de tjejer som haft två snoppar i sig samtidigt uppskatta upplevelsen och eventuella detaljer kring det. Vad var bra/dåligt? förbereddes det med glidmedel eller var det en sån där in the moment grej som bara hände?
    Ja alltså, för det mesta tycker jag inte om att ha någonting stort i nr.2. Antingen dubbelpenetrerar han mig med bara dildos och det är så skönt att jag skriker.. Eller så använder han en dildo i nr 2 När han är inne i mig. Jag tror att de flesta kvinnor  (och män) får starkare orgasm med analpenetration. Men kommer man inte över osäkerheten/spänningen/obehaget att ha något i rumpan så går det ju så klart inte.

Det som är skönt med dp är att man masserar en punkt (AFE-zonen?) från båda håll. Min man som är en sexmästare *skryt* kan alltså både massera AFE-zonen, samtidigt som han stimulerar g-punkten och även K, dvs klitoris. Det är så utomkroppsligt skönt. De flesta sådana orgasmer kommer från nacken, ryggraden och slidan, för det mesta så skriker jag åt honom att dra sig ut fort som f*n så att jag kan spruta desutom.

Men åter till att bli mackad. Jag hade inte velat, jag har haft nog med gruppsex och one night stands, så det får räcka. Sanningen är att det är väldigt få människor som kan vara helt avslappnade med främlingar och sådan konstellationer kan nog vara svåra att konstruera, utan bör nog hända av sig självt.

Dessutom är det svårt för en kvinna att bara "ta den" i analen, det krävs nog förberedelse, definitivt glid men även olika buttplugs och dildos kanske? Men du frågar rent generellt? Du har int epratat med en tjej som är sugen? För tjejen vet nog bäst hur hon vill ha det.
  • Anonym (Mackan)

Är det ingen mer tjej som vill dela med sig av sina erfarenheter i detta sammanhang?

• Anonym (Mackan)

Många nyfikna.

• Anonym (mackvillig)

Det är bland mina högsta drömmar sexuellt sett Min kille brukar ta mig analt och sen har jag en dildo i fittan samtidigt...det är grymt skönt men jag skulle vilja ha "the real thing".

Vi har pratat lite om att kanske besöka en parklubb men han vill mest gå dit och "titta"

• LivingEasy
    Anonym (mackvillig) skrev 2010-11-13 15:42:00 följande:
    Det är bland mina högsta drömmar sexuellt sett Min kille brukar ta mig analt och sen har jag en dildo i fittan samtidigt...det är grymt skönt men jag skulle vilja ha "the real thing".

Vi har pratat lite om att kanske besöka en parklubb men han vill mest gå dit och "titta"
    Jag går på parklubb ibland, fast mina dubbelmackor har blivit vid hemmaträffar.
    Klubb är bra om man går med nån man känner eller kanske chattat innan med från typ BC.
    I gbg fins ett par bra ;)
Svar på tråden Dubbelmackad?