• Emts

nyinflyttade i stockholm med son på 1 år..

Hej , jag och min sambo har nyss flyttat hit till stockholm/hässelby med vår son på 1 år 4 månader. känner inte många här och hade varit roligt med några tips på aktiviteter för oss och vår son eller andra föräldrar som bor i närheten med barn i ungefär samma ålder som hade kunnat träffats på lekplatser eller fika.. :)

Finns de tips på öppna förskolor, tid och plats eller bra bra förskolor i närheten ?

Hör gärna av er om ni vill lära känna oss och har barn i samma ålder :)  Hade varit skoj.

mvh

• Svar på tråden nyinflyttade i stockholm med son på 1 år..
  • Myann

Hej!
    Vi flyttar till Hässelby nu i helgen från Uppsala och har en son på 8mån, inte samma ålder men jag ses gärna ändå. Jag kommer ju också vara nyinflyttad och har inte så mkt tips då direkt men vi kanske kan ses på någon öppen förskola och se hur det är :) ?
    Hälsningar Ann

• LCHFmorsan

Jag bor i norra Stockholm och har en pojke på lite över två år och en tjej på snart 4 månader.

• therese gustavsson

Hej jag har skapat en grupp på facebook som heter "mammor i Stockholm".  Vore roligt om alla samlas på ett ställe. Tycker det börjar bli väldigt många trådar om mammor som vill träffas i Stockholm här på FL.

Svar på tråden nyinflyttade i stockholm med son på 1 år..