• Therese03

förskolepersonal

Hej Inger,

jag skriver ett projektarbete på gymnasienivå och skulle behöva komma i kontakt med personer som arbetat inom förskolan under 2000-talet (gärna längre). När jag har läst på familjeliv.se så har jag förstått att du skulle vara till stor hjälp för mig i mitt arbete. 
    Arbetet handlar om hur förskolepersonal har benämnt och benämner flickors könsorgan, jag skickar ut tio frågor om detta och om du vill/har tid att svara på dessa skulle det vara till stor hjälp för mig!

Jag skriver min mailadress så får du gärna svara till den om du kan tänka dig att medverka i min studie (du får givetvis vara anonym i studien).
    Om det är någon annan än Inger som läser denna tråd får självklart du också svara mig till min mail eller här i tråden. Jag är tacksam för all hjälp!

Med vänlig hälsning

Therese Brodin
    [email protected]

• Svar på tråden förskolepersonal
  • Förskolepedagogen

Visst, det kan jag göra!
    Mvh Inger

• Therese03

Tack för ditt svar! Jag undrar om du har möjlighet att svara mig till min mail? Då kan jag skicka frågorna tillbaka till dig och du svaren till mig (medverkan är helt frivillig och dina svar kommer inte att kunna kopplas till dig).

Det skulle underlätta väldigt mycket för mig (om jag publicerar dem i nuläget finns en risk att jag senare måste bevisa att jag har författat dem och inte plagierat dem från någon annan).

Min mail: therese.brodin@hotmail.com

Än en gång - tack för ditt svar!

Med vänlig hälsning

Therese Brodin

Svar på tråden förskolepersonal