• Anonym

Anal klåda

Jag håller på att klia ihjäl mig ibland.. Och denna klåda sitter i analen.. Kommer absolut aldrig gå till nån läkare för dettta,så himla pinsamt.. Men gjorde abort för ca 1 månad sen och har gått med binda i en hel månad.. Kan de kanske blivit svamp därför de klias? Och isf vad ska man köpa då?? Har de canesten hemma till mina barn,kan den kanske funka?

• Svar på tråden Anal klåda
  • Anonym

Du är säker på att du inte har springmask ? Mina barn tog hem det från dagis nyligen. Den klådan glömmer jag aldrig..

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-12 07:57:17 följande:
    Du är säker på att du inte har springmask ? Mina barn tog hem det från dagis nyligen. Den klådan glömmer jag aldrig..
    nää sån klåda är de inte.. men den är inge roligt :(
  • JeanneDArc

kan inte låta bli att tänka på den där roliga reklamen med kvinnan som kliar ändan mot ett träd *hehe* men för att vara lite mer seriös så kanske det där receptfria läkemedlet reklamen är för hade fungerat? Minns inte vad det heter men det kan du säkert hitta på apoteket.

• Anonym (...samma här...)

Finns receptfritt för hemorroider som det är det du har...men det kan också vara svamp...Jobbigt"!!

• Anonym (klåda)
    JeanneDArc skrev 2010-11-12 13:27:36 följande:
    kan inte låta bli att tänka på den där roliga reklamen med kvinnan som kliar ändan mot ett träd *hehe* men för att vara lite mer seriös så kanske det där receptfria läkemedlet reklamen är för hade fungerat? Minns inte vad det heter men det kan du säkert hitta på apoteket.
    AC3 heter det och finns receptfritt på apotek.

Jag letade efter det i hyllor under "intim" men de stod i hyllorna för mage
  • Anonym

hehe.. Ja såg reklamen idag också för ac3 och jag är typ som tjejen i reklamen :P Så den ska inköpas imorgon och testa :D Hemorojder är de inte

• Rosa på bal

Svamp skulle jag tippa på, det kan ju vara antingen invärtes eller utvärtes. Utvärtes finns ju diverse salvor att använda, och Canesten är en av dom. Om det är invärtes så kan det vara idé att lägga om kosten ett tag framöver.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-12 19:14:13 följande:
    hehe.. Ja såg reklamen idag också för ac3 och jag är typ som tjejen i reklamen :P Så den ska inköpas imorgon och testa :D Hemorojder är de inte
    AC3 Comfort är superbra. Jag har analklåda. Det kommer sig av att jag har analsprickor från när jag är hård i magen i bland. Då fastnar lite smuts där och det kliar. AC3 Comfort bedövar och tar bort kliandet och läker även. Jag använder krämen men det finns en applicator också.
  • Anonym
    Rosa på bal skrev 2010-11-12 19:17:22 följande:
    Svamp skulle jag tippa på, det kan ju vara antingen invärtes eller utvärtes. Utvärtes finns ju diverse salvor att använda, och Canesten är en av dom. Om det är invärtes så kan det vara idé att lägga om kosten ett tag framöver.
    Har canesten hemma.. SKa kanske pröva den först.. Blir de inte bättre på ett par dagar så får ja köpa ac3 för de är utvärtes
Svar på tråden Anal klåda