Jag hänger inte med...
Menar ni att jag inte är gravid??
Jag har varit gravid tidigare men då fick jag aldrig något negativ test efter positiva.
StephanieH skrev 2010-11-12 09:11:28 följande:
plus är alltid ett plus , Kan ALDRIG så fel de hållt, med tanke på de är en exxtremt halt den slår på . Något som du bara kan ha vid graviditet, evt cysta , vilket du ofta har vid en graviditet oxå Då "fostert" får all näring där i från tills moderkaka.
Att de är neg i dag kan vara av flera orsaker. Dåligt test, Inte tillräkligt hög halt idag. Då du kanske låg precis på gränsen för å slå ut.
Jag rekomenderar att inte ta test för 1-2 veckor efter BIM, då de är extremt vanligt med MF så tidigt, att de blir en "vanlig mens , Eller en lite sen mens" Då nästan ingen upptecker dom.
jag har haft 7 missfall. tro mig de är tungt! ,
Försök å lägga nyfikenheten på hyllan, JAG VET de e sjuuuuuukt svårt! Men ett tips.
lycka till!
Anonym skrev 2010-11-12 09:05:32 följande:
Det har hänt mig med! Tidigt MF är vanligt.
Vickan I skrev 2010-11-12 09:03:18 följande:
Jag fick så. Svaga plus några dagar innan och sedan minus. För mig var det att ägget hade fäst, hcg börjat produceras men sedan avstannade det av ngn anledning och hcg sjönk igen. Hade jag inte tjuvtestat tidigt hade jag aldrig vetat att jag en kort tid var "gravid" utan då hade mensen bara kommit. Hoppas hcg bara var för lågt för att ge utslag. Har du ngn mer sticka du kan ta sedan?