• Matill­in
    Äldre 15 Nov 10:39
    9668 visningar
    10 svar
    10
    9668

    Någon som går hos dr. Claes Gottlieb på Sophiahemmet??

    Hej jag fick en tid på sophiahemmets ivf avd idag den 6 dec.
    Någon som går hos gottlieb..är han duktig?

  • Svar på tråden Någon som går hos dr. Claes Gottlieb på Sophiahemmet??
  • Funder­aren
    Äldre 15 Nov 11:12
    #0

    Undrar jag om han är släkt med min f.d. gynläkare Philip Gottlieb. Om din Gottlieb är lika bra som min så har du inget att oroa dig för

  • Puff Mummy
    Äldre 15 Nov 11:13
    #0

    Han satte in våra embryon (och det gjorde han bra!!). Annars har vi haft andra läkare. Tycker att han är väldigt trevlig!!

    Puff M

  • Majali
    Äldre 15 Nov 11:17
    #0

    Hej Fia!

    Jag har LÅNG erfaremhet av Sophiahemmet. Claes är den absolut bästa tycker jag. Han kan göra mig glad fast jag ibland känner mig så ledsen.
    Du är i goda händer, lycka till.

  • Matill­in
    Äldre 15 Nov 11:20
    #0

    oh vad glad jag blir av att höra det.
    Är ju så viktigt vilken läkare man har..och speciellt i e sån här situation känns det som. Nu ser jag ännu mer fram emot vårat besök där.
    Kram alla..

  • Äldre 15 Nov 17:42
    #0

    Han är superbra....min (och makens) personliga favorit! Han har gjort både ÄP, ET och FET för oss. Bara resultatet har varit kass tyvärr. Även de andra läkarna är bra men Claes är i särklass! Lycka till!

  • Äldre 15 Nov 18:30
    #0

    Det var Claes som skickade in min mans elitsoldater i mig för en månad sen och nu är jag gravid. Han är lättsam och lätt på handen, väldigt försiktigt och varsamt grepp har han. Sen har inte alltid han och hans kollegor samma uppfattning om saker och ting. Under en period blev det väldigt förvirrat för mig när jag fick olika budskap av dem. Så min huvudansvarige läkare bestämde att han (Lars Marsk) skulle göra undantag för mig och prioritera mig även när han hade andra arbetsuppgifter.
    Men jag tycker de är bra allihop. För att inte tala om hur gullig barnmorskan/sköterskan Cecilia är.

  • Kerpet­1
    Äldre 18 Nov 07:17
    #0

    Medstämmer med övriga!!!!!!!!!!!!! Har iof träffat claes bara på en insemination men vilket positivt intryck! Helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • majsan­2
    Äldre 18 Nov 08:03
    #0

    instämmer, han är definitivt en av dom bästa på sophiahemmet tycker jag med! Ni kommer bli väl omhändertagna. Men det är bra att veta att man kan få träffa olika läkare varje gång man kommer då dom har öppet 7 dagar i veckan och tar löpande emot patienterna. Jag har träffat alla läkare dom har där och har vissa favoriter förståss.. Barnmorskorna är väldigt trevliga allihopa dom med!

  • Caribe
    Äldre 24 Nov 11:23
    #0

    Hejsan,
    Jag blev inseminerad av Claes Gottlieb i måndags. Tyckte han var supertrevlig, glad och lätt på handen gick därifrån i ett lyckorus tack vara hans positiva sätt!
    Har varit hos flera andra på Sophia hemmet och tycker han är i särklass gulligast!
    Kram

  • Äldre 30 Sep 18:00
    #10

    HAN ÄR.BÄST! DU ÄR I GODA HÄNDER!

Svar på tråden Någon som går hos dr. Claes Gottlieb på Sophiahemmet??